خبرگزاری کار ایران

یکی از بنیانگذاران موی‌تای هستم؛

غلامی: برای بازگشت موی‌تای به فدراسیون ورزش‌های رزمی تابع‌قانون هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۶۰۷

بنده به دعوت سرپرست انجمن این مسئولیت را قبول کردم که امیدوارم بتوانم به نحو احسن در خدمت خانواده موی تای کشور باشم.

دبیر انجمن موی‌تای گفت: یکی از برنامه‌های اصلی ما، ایجاد وحدت و همدلی در بین خانواده بزرگ موی‌تای کشور است که امیدواریم بتوانیم با کمک تمامی اهالی این ورزش پرافتخار، اهداف خود را عملی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، چندی پیش سرپرست انجمن موی‌تای طی حکمی اکبر غلامی را به عنوان دبیر این انجمن منصوب کرد.

غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص سوابق خود در ورزش موی تای خاطرنشان کرد: بنده یکی از بنیانگذاران موی‌تای هستم که زیر نظر استاد محمد توحیدی در باشگاه‌هایی همچون کارون، شفق و شهید بهشتی تمرین می کردیم.

وی در مورد پذیرفتن پست دبیری انجمن موی‌تای اظهار داشت: بنده به دعوت سرپرست انجمن این مسئولیت را قبول کردم که امیدوارم بتوانم به نحو احسن در خدمت خانواده موی تای کشور باشم.

دبیر انجمن موی‌تای یکی از اهداف بزرگ این انجمن را ایجاد وفاق و یکدلی در بین اهالی این ورزش مدال‌آور دانست و افزود: در موی‌تای اساتید، پیشکسوتان و قهرمانان زیادی حضور دارند و به همین دلیل، یکی از اهداف ما ایجاد همدلی در بین این عزیزان است تا با کمک یکدیگر موی‌تای ایران به موفقیت‌های داخلی و بین المللی قابل توجهی دست یابد.

غلامی در پایان در مورد انتقال انجمن موی‌تای از فدراسیون انجمن‌های ورزشی به فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: ما تابع قانون هستیم. در این خصوص نیز هرچه وزارت ورزش بگوید، آن را اجرا خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز