خبرگزاری کار ایران

پنجمین مرحله لیگ جهانی؛

تیم ملی کاراته فردا راهی ژاپن می شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۴۴۷

پنجمین مرحله لیگ جهانی(کاراته وان) طی روزهای ۸ و ۹ شهریور در اوکیناوای ژاپن برگزار می شود که تیم ملی مردان و زنان ایران فردا(سه شنبه ۴ شهریور) راهی این کشور می شود.

تیم ملی کاراته ایران در دو بخش مردان و زنان برای حضور در پنجمین مرحله لیگ جهانی(کاراته وان) فردا(سه شنبه) راهی ژاپن می شود.

به گزارش ایلنا، پنجمین مرحله لیگ جهانی(کاراته وان) طی روزهای ۸ و ۹ شهریور در اوکیناوای ژاپن برگزار می شود که تیم ملی مردان و زنان ایران فردا(سه شنبه ۴ شهریور) راهی این کشور می شود.

امیر مهدی زاده، حسین سمندر، سعید حسنی پور، بهمن عسگری، ذبیح اله پورشیب، علی فداکار، سجاد گنج زاده و ایمان سنچولی نفرات تیم ملی مردان هستند که شهرام هروی و حسین روحانی هدایت این تیم را بر عهده خواهند داشت.

فاطمه چالاکی، رزیتا علیپور، پگاه زنگنه، حمیده عباسعلی و نسرین دوستی هم نفرات اعزامی تیم بانوان را تشکیل می دهند. هدایت این تیم را فریبا بداغی بر عهده دارد.

جواد سلیمی رئیس کمیته داوران فدراسیون به عنوان داور عازم این پیکارها می شود. علیرضا سمندر رئیس فدراسیون کاراته نیز تیم فوق را همراهی خواهد کرد.

پس از برگزاری این رقابت‌ها قرار است از بین علیپور و چالاکی یک نفر در بخش بانوان و از بین سجاد گنج زاده و علی فداکار یک نفر در بخش مردان برای اعزام به اینچئون قطعی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز