خبرگزاری کار ایران

نخستین مسابقه انتخابی تیم اسکیت نونهالان مراغه برگزارشد

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۶۸۶

دراین دوره از مسابقه‌ها، ۶۰ شرکت کننده در دو گروه دختران و پسران ۴ تا ۱۶ سال شرکت حضور داشتند.

نخستین مسابقه انتخابی تیم اسکیت نونهالان مراغه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این دوره از مسابقه‌ها ۶۰ شرکت کننده در دو گروه دختران و پسران چهار تا ۱۶ سال شرکت حضور داشتند.

در این مسابقات گروه‌ها بر اساس سن شرکت کنندگان تشکیل یافته بود. این مسابقات در هشت گروه، شامل شرکت گنندگان چهار ساله، پنج ساله، شش ساله و تا شانزده ساله برگزار شد که در مرحله اول به صورت دوره‌ای با هم رقابت کرده و در مرحله دوم نیز به صورت حذفی مسابقه دادند.

این مسابقات به منظور تشکیل تیم‌های نونهالان دختر و پسر برگزار شد که در جریان آن نفرات اول هر گروه به عضویت تیم نونهالان پیوستند. در جریان این مسابقات ۱۴ نفر از دختران و ۱۱ نفر از پسران تیم اسکیت مراغه را جهت حضور در مسابقه‌های استانی تشکیل دادند.

اکنون در این شهرستان، ورزشکاران زیر نظر ۱۵ مربی و داور در رشته اسکیت بطور رسمی فعالیت می‌کنند. هیات اسکیت مراغه نیز هم اکنون با پنج مربی شامل دو مربی مرد و سه مربی زن اقدام به آموزش و ارایه تمرین به تیم‌های نونهالان دختر و پسر فعالیت می‌کند.

نخستین مسابقه انتخابی تیم نونهالان اسکیت مراغه با همکاری هیات اسکیت و اداره ورزش و امور جوانان این شهرستان در مجتمع ورزشی تختی برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز