خبرگزاری کار ایران

رییس فدراسیون سوارکاری:

فارس می‌تواند استان معین سرمایه‌گذاری بر روی اسب باشد

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۵۹۴

جایگاه رفیع و بی بدلیل ورزش اسب سواری خصوصا در دین اسلام برهیچ کس پوشیده نیست.

رییس فدراسیون سوارکاری با بیان این مطلب که با تدبیر در بودجه بندی می توانیم به اهداف کلان خود در ورزش برسیم افزود: جایگاه رفیع و بی بدلیل ورزش اسب سواری خصوصا در دین اسلام برهیچ کس پوشیده نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، مسعود خلیلی در دیدار با معاون برنامه ریزی استانداری فارس با اشاره بر وجود احادیثو روایات متعدد درخصوص اهمیت ورزش سوارکاری افزود: این ورزش می تواند جدا از نقش آفرینی در ورزش حرفه ای دغدغه برنامه ریزان در بخش اوقات فراغت رانیز مرتفع سازد.

وی سرمایه گذاری بر روی اسب و ورزش های مرتبط با این حیوان نجیب را اشتغال زا و ارز آور توصیف کرد و افزود: باتوجه به پتانسیل های موجود در استان فارس، این استان می تواند استان معین سرمایه گذاری بر روی اسب، خصوصا نژاد دره شوری باشد.

رییس فدراسیون سوارکاری به وجود ۴۵۰باشگاه خصوصی سوارکاری در کشور اشاره کرد و افزود: بخش خصوصی با سرمایه گذاری حدود ۱۰میلیاردی خود در این رشته نشان داده است که با کم کردن اتکا این ورزش به بخش دولتی و اعتماد به بخش خصوصی می توان شاهد توسعه بیش از پیش این رشته ای ورزشی مرتبط با اسب در کشور بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز