خبرگزاری کار ایران

هادی بیک خبر داد:

لیگ‌برتر واترپلو پنجشنبه استارت می‌خورد / وضعیت نامشخص صنعت‌نفت‌آبادان

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۳۲۸

در هفته اول به‌دلیل مشکلات برخی باشگاه ها برگزاری مسابقات ممکن نشد، ولی سازمان لیگ مصمم است از این هفته رقابت‌های لیگ را بطور منظم برگزار کند و دیگر شاهد وقفه‌های ناخواسته در لیگ نباشیم.

رئیس سازمان لیگ برتر واترپلو از آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر واترپلو با یک هفته تاخیر خبر داد و گفت: لیگ بیبست و چهارم از پنجشنبه هفته جاری استارت می‌خورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، درحالی‌که بنابر اعلام فدراسیون شنا فصل جدید مسابقات لیگ‌برتر واترپلو قرار بود از ۲۳ مردادماه آغاز شود به دلیل عدم آمادگی برخی باشگاه‌ها این مسابقات در هفته اول برگزار نشد.

هادی بیک در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام اینکه مسابقات فصل‌جاری از روز پنجشنبه در شهرهای تهران و اصفهان آغاز خواهد شد، گفت: هدف ما از برگزاری مسابقات لیگ کمک به رشد و پیشرفت واترپلوی کشور و در نهایت تقویت تیم ملی است و از همین رو در نظر داریم تا این مسابقات در بهترین زمان ممکن برگزار شود که بازتاب رسانه‌ای و تصویری نیز داشته باشد.

بیک تصریح کرد: در هفته اول به دلیل مشکلات برخی باشگاه‌ها برگزاری مسابقات ممکن نشد، ولی سازمان لیگ واترپلو مصمم است از این هفته رقابت‌های لیگ را به طور منظم و سر وقت برگزار کند و دیگر شاهد وقفه‌های ناخواسته در لیگ نباشیم.

وی درخصوص اظهارات سرمربی تیم واترپلوی صنعت‌نفت‌آبادان در مورد تاخیر ۱۵ روزه در برگزاری مسابقات لیگ تاکید کرد: هیچ‌گونه تعویقی در مسابقات لیگ وجود ندارد و از این هفته مسابقات طبق برنامه پیگیری خواهد شد، ضمن اینکه شورای سیاست‌گذاری وزارت نفت تاکنون وضعیت حضور این تیم را در لیگ مشخص نکرده و به همین دلیل این احتمال وجود دارد که دیدار این هفته صنعت نفت آبادان مقابل نفت و گاز گچساران باز هم برگزار نشود.

رئیس سازمان لیگ برتر واترپلو برنامه هفته اول این مسابقات را به این شرح اعلام کرد:

پنجشنبه ۳۰ مرداد ۹۳
فولاد ماهان سپاهان - شهید شهبازی زنجان(استخر انقلاب اصفهان) ساعت: ۱۶
دانشگاه آزاد تهران - چوکای تالش(استخر ۹ دی تهران) ساعت ۱۷:۳۰

بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر واترپلو با شرکت ۷ تیم؛ نفت امیدیه، فولاد ماهان سپاهان، نفت و گاز گچساران، صنعت نفت آبادان، شهید شهبازی زنجان، دانشگاه‌آزاد تهران و چوکای تالش برگزار می‌شود. تیم نفت امیدیه عنوان قهرمانی فصل گذشته این رقابت‌ها را در اختیار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز