خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌المپیک نوجوانان - نانجینگ؛

زوار: اسحاقی با شکست بهترین‌های دنیا قهرمان شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۲۲۵

بهترین‌های دنیا در این مسابقات حضور دارند که مهدی حضور این افراد توانست به مدال طلا برسد و پرچم کشورمان را به اهتزاز درآورد.

سرمربی تیم تکواندوی نوجوانان اعلام کرد: مهدی اسحاقی با شایستگی و غلبه بر بهترین‌های دنیا قهرمان شد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا زوار در بازی‌های المپیک ۲۰۱۴ نانجینگ چین پس از کسب مدال طلا توسط مهدی اسحاقی تکواندوکار وزن منهای ۴۸ کیلوگرم با اشاره به مبارزات اسحاقی گفت: بهترین‌های دنیا در این مسابقات حضور دارند که مهدی حضور این افراد توانست به مدال طلا برسد و پرچم کشورمان را به اهتزاز درآورد.

وی ادامه داد: اسحاقی ابتدا تکواندوکار تایلند را که در مبارزات کسب سهمیه مغلوب او شده بود شکست داد و بعد نماینده فرانسه را که نفر سوم اروپایت مغلوب کرد. تکواندوکار کشورمان در دیدار پایانی با اینکه حریف قدش از او بلندتر بود را شکست داد و به مدال طلا رسید. ما مسابقات تکواندوکار چین تایپه را دیده و آنالیز کرده بودیم و مهدی توانست با هوش بالا و تکنیک و تاکتیک مناسب او را شکست دهد و پرچم ایران را در حالی که ۶ هزار نفر این مسابقات را رصد می کردند بالا ببرد.

زوار در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کردید اسحاقی قهرمان شود، گفت: ما قبل از اعزام به هیچ‌کس قول مدال ندادیم، چراکه در زمان برگزاری یک رقابت هر اتفاقی امکان دارد بیفتد، اما تمام تلاش خود را کردیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز