خبرگزاری کار ایران

دومین دوره‌المپیک نوجوانان - چین؛

رهام پیروانی فردا به آب‌های نانجینگ می‌زند / تلاش پدیده ایرانی برای رکوردشکنی

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۶۳۳

رهام پیروانی که در مسابقات شنای آزاد دبی موفق شد رکورد ورودی A المپیک نانجینگ را کسب کند، فردا در ماده ۱۰۰ کرال پشت به آب های چین خواهد زد.

تنها شناگر کاروان اعزامی ایران به دومین دوره المپیک نانجینگ چین فردا یکشنبه در ماده کرال پشت با حریفان جهانی خود به رقابت خواهد پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رهام پیروانی که در مسابقات شنای آزاد دبی موفق شد رکورد ورودی A المپیک نانجینگ را کسب کند، فردا در ماده ۱۰۰ کرال پشت به آب های چین خواهد زد.

رهام شناگر ۱۷ ساله و پدیده شنای کشورمان در مسابقه فردا در دسته اول و خط سوم با شناگران جهانی از کشورهای آمریکا، فرانسه، انگلیس، روسیه و… رقابت خواهد کرد.

رهام پیروانی در حال حاضر با زمان ۵۹ ثانیه و ۱۹ صدم ثانیه رکوردار ماده ۱۰۰ متر کرال پشت رده سنی جوانان است که در مسابقات اردیبهشت ماه امسال دبی بدست آمد. رهام در نظر دارد رکورد این ماده را در رقابت های المپیک نانجینگ به نام خود ثبت کند.

رکورد بزرگسالان ماده ۱۰۰ متر کرال پشت با زمان ۵۹ ثانیه و ۱۴ صدم ثانیه در اختیار جمال چاووشی فر قرار دارد.

پیروانی روز جمعه ۳۱ مرداد ماه نیز در ماده ۲۰۰ متر با حریفان خود رقابت خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز