خبرگزاری کار ایران

پس از مرگ مغزی‌جودوکار جوان‌تهرانی؛

اعضای بدن مصطفی امیری اهداء می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۳۸۴

این ورزشکار بااخلاق دچار مرگ مغزی شد که بعد از این اتفاق و با رضایت خانواده امیری، قرار است اعضای بدن وی به بیماران نیازمند اهداء شود.

اعضای بدن جودوکار جوان تهرانی که دچار مرگ مغزی شده، به بیماران نیازمند اهداء خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی امیری‌مرادی جودوکار جوان منطقه شمیرانات‌تهران، هفته گذشته دچار خونریزی مغزی شد که متاسفانه تلاش‌های پزشکان موثر واقع نشد و این ورزشکار بااخلاق دچار مرگ مغزی شد. بعد از این اتفاق و با رضایت خانواده امیری، قرار است اعضای بدن وی به بیماران نیازمند اهداء شود.

پیمان ترکاشوند رئیس هیات جودوی‌شمیرانات در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص بروز این حادثه تصریح کرد: امیری دوشنبه هفته گذشته مطابق معمول تمرین کرد و راهی منزل شد. فردای آن روز، وی به دلیل برخی فشارهای عصبی راهی بیمارستان شد.

وی افزود: متاسفانه پزشکان بیمارستان فرمانیه نتوانستند خونریزی مغزی وی را تشخیص دهند که بعد از چند ساعت، حال مصطفی وخیم‌تر شد. از این رو وی را به بیمارستان ایران‌مهر اعزام کردند که پزشکان این بیمارستان متوجه شدند یکی از مویرگ های مغز امیری پاره و در نتیجه وی دچار خونریزی مغزی شده است.

مربی جودوی کشورمان ادامه داد: با تلاش پزشکان، خونریزی قطع و خون موجود در مغز مصطفی تخلیه و امیدواری فراوانی برای نجات این ورزشکار تحصیلکرده حاصل شد، اما متاسفانه روز پنجشنبه، پزشکان مرگ مغزی وی را تایید کردند.

رئیس هیات جودوی شمیرانات در مورد اقدام خداپسندانه خانواده مرحوم امیری برای اهدای اعضای بدن مصطفی به بیماران نیازمند اظهار داشت: با موافقت خانواده مرحوم امیری به خصوص پدر ایشان، قرار شد پیکر مصطفی به بیمارستان شهید دانشوری منتقل شود تا پس از انجام مراحل پزشکی، اعضای بدن او به بیماران اهداء شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز