خبرگزاری کار ایران

۳ سال است شخصی تمرین می‌کنم؛

پیروانی: می‌خواهم در نانجینگ رکورد ایران را بزنم / بدون مربی در المپیک کار سختی دارم

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۲۱۴

متاسفانه مربی شخصی‌ام در المپیک همراهم نیست و این مسئله کارم را در کوچینگ و محاسبه زمان و…بسیار سخت می‌کند ولی امیدوارم با وجود تمامی این محدودیت ها بتوانم رکورد شنای‌ایران را جابجا کنم.

رکوردار ماده ۲۰۰ متر کرال‌پشت ایران و تنها شناگر کاروان اعزامی به المپیک نانجینگ با بیان اینکه در آمادگی بالایی قرار دارم، گفت: هدفم کاهش رکوردهای ملی است و برای رسیدن به این هدف تمرینات سختی را پشت سر گذاشته‌ام.

رهام پیروانی که اسفند ماه گذشته در مسابقات آزاد دبی موفق شد رکورد A ورودی المپیک‌نانجینگ را بدست آورد تا تنها شناگر حاضر در این مسابقات باشد، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: پس از مسابقات دبی تمرینات منظمی را در استخر انقلاب شیراز و زیر نظر پدرم و طبق برنامه‌های والری مربی اوکراینی‌ام، در دو بخش تکنیکی و استقامتی پیگیری کردم و در حال حاضر در شرایط آمادگی خوبی قرار دارم.

پیروانی با بیان اینکه ۳ سال است به صورت شخصی و زیر نظر پدرم به عنوان مربی تمرین می‌کنم و در این مدت توانستم رکوردهای ملی رده های سنی زیادی را جابجا کنم، تصریح کرد: برای مسابقات نانجینگ یک خط اختصاصی با مساعدت کمانه مدیرکل ورزش و جوانان شیراز در اختیارم قرار گرفت و سایر امکانات را پدرم برایم فراهم می‌کرد که جا دارد از زحمات مسئولان ورزش استان و حمایت‌های پدرم تشکر کنم و امیدوارم بتوانم با رکوردشکنی در المپیک‌ نانجینگ پاسخ زحمات آنها را بدهم.

رکوردار ماده ۲۰۰ متر کرال‌پشت شنای ایران در رده جوانان گفت: هدفم در المپیک‌نانجینگ جابجایی رکورد ملی در این ماده است. در حال‌حاضر با ۱۷ سال سن تنها ۵ صدم ثانیه با رکورد بزرگسالان کشور در ۱۰۰ متر کرال پشت فاصله دارم. در مسابقات سال‌گذشته نانجینگ با رکورد ۵۹ ثانیه و ۱۹ صدم ثانیه رکورد رده سنی جوانان را بدست آوردم، ولی رکورد بزرگسالان در حال حاضر با زمان ۵۹ ثانیه و ۱۴ صدم ثانیه است که امیدوارم در نانجینگ با شکستن این رکورد به رکوردار شنای ایران تبدیل شوم.

وی در مورد حضور در المپیک‌نانجینگ به عنوان تنها نماینده شنای‌ایران یادآور شد: خوشحالم در نانجینگ نماینده شنای‌ایران هستم و می توانم پرچم این رشته را در چنین میدان بزرگی بالا نگه دارم. از این نظر مسئولیت سنگینی برعهده دارم. ضمن اینکه این مسابقات در بالاترین سطح شنای رده سنی جوانان برگزار می‌شود و رقابت با شناگران کشورهای مطرح دنیا کار آسانی نیست.

پیروانی ادامه داد: ایران در رشته شنا جایگاهی در دنیا ندارد و با دنیا فاصله زیادی داریم. من با کسب رکورد A مسابقات دبی اولین شناگری بودم که رکورد ورودی المپیک جوانان را بدست می آورد. هدف من در نانجینگ کاهش رکورد ملی است و تمام تمرکزم را روی همین هدف گذاشته‌ام.

تنها شناگر اعزامی به المپیک‌نانجینگ با بیان اینکه در این مسابقات مربی اختصاصی ام همراه من نخواهد بود و از این نظر تا حدودی دچار استرس هستم، گفت: متاسفانه مربی شخصی‌ام در این مسابقات همراهم نیست و این مسئله کارم را در کوچینگ و محاسبه‌زمان بسیار سخت می‌کند، ولی امیدوارم با وجود تمامی این مشکلات و محدودیت ها بتوانم رکورد شنای‌ ایران را جابجا کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز