خبرگزاری کار ایران

با برگزاری مراسم‌بدرقه کمیته‌المپیک؛

کاروان ورزشکاران ایران امشب عازم نانجینگ می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۱۵۳

مراسم بدرقه کاروان ورزشی کشورمان به دومین دوره بازی‌های المپیک نوجوانان نانجینگ چین، امشب در آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد و کاروان ورزشکاران اعزامی پس از آن عازم چین خواهند شد.

کاروان ورزشکاران اعزامی به دومین دوره المپیک نانجینگ چین ساعت ۲۲ امشب از طریق قطر راهی چین میزبان این رقابت ها خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم بدرقه کاروان ورزشی کشورمان به دومین دوره بازی‌های المپیک نوجوانان نانجینگ چین، امشب در آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد و کاروان ورزشکاران اعزامی پس از آن عازم چین خواهند شد. کاروان المپیک نوجوانان کشورمان با ۱۶ ورزشکار اعزامی به نانجینگ، امشب و طی مراسمی بعد از خواندن سوگند نامه از سوی یکی از ورزشکاران اعزامی مورد بدرقه مسئولان ورزش کشور قرار خواهند گرفت.

رهام پیروانی(شنا)، محمد رضا شبیری و کیوان صحنه(والیبال ساحلی)، نجمه خدمتی(تیراندازی)، سعید کلانتری(سوارکاری)، مهدی اسحاقی، دانیال صالحی مهر و کیمیا علیزاده(تکواندو)، سعید رضازاده پیرالون و رضا بیرالوند(وزنه‌برداری)، رامین صفویه(جودو)، جواد شوریابی، آریان زرعکانی و محمدرضا رحمانی(دوومیدانی)، محمدرضا آقا نیاچاری و کرامت عبدولی(کشتی‌فرنگی) ۱۶ ورزشکار اعزامی کشورمان به دومین دوره بازی‌های المپیک نوجوانان خواهند بود.

مراسم افتتاحیه دومین دوره بازهای المپیک نوجوانان در شهر تاریخی نانجینگ و در مرکز ورزش‌های المپیک این شهر در تاریخ ۲۱ مرداد ماه برگزاری و تا پنجم شهریور ماه به طول می‌انجامد. کیمیا علیزاده عضو تیم ملی دختران کشورمان پرچمدار ایران در مراسم افتتاحیه دومین دوره بازی‌های المپیک خواهد بود.

در نخستین دوره بازی‌های المپیک نوجوانان که سال ۲۰۱۰ در سنگاپور برگزار شده بود کاروان ورزشی ایران با ۵۲ ورزشکار دختر و پسر در مجموع موفق به کسب ۵ مدال، ۲ طلا کاوه رضایی(تکواندو) و علیرضا کاظمی‌نژاد(وزنه برداری)، ۲ نقره محمد سلیمانی(تکواندو) و مهران شیخی(کشتی‌آزاد) و ۱ برنز یوسف قادریان(کشتی‌فرنگی) شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز