خبرگزاری کار ایران

با تصمیم کادر فنی؛

جودوکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۹۳۱

با تصمیم کادر فنی و بر اساس ارزیابی عملکرد ملی‌پوشان جودو در اردوها و مسابقات داخلی و برون مرزی ترکیب تیم اعزامی کشورمان انتخاب و معرفی شدند.

تیم ملی جودو با ۵ ورزشکار در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون به میدان می‌رود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش در پایان جلسه امروز رئیس و نایب رئیس فدراسیون جودو با رئیس و دیگر مسئولان کمیته ملی المپیک مقرر شد تیم ملی جودو با ۵ ورزشکار به بازی‌های آسیایی اعزام شود. بر همین اساس با تصمیم کادر فنی و بر اساس ارزیابی عملکرد ملی‌پوشان جودو در اردوها و مسابقات داخلی و برون مرزی ترکیب تیم اعزامی کشورمان انتخاب و معرفی شدند.

بر همین اساس تیم ملی جودو کشورمان در وزن ۶۰ - کیلوگرم احسان بهرامیان، در وزن ۷۳ - کیلوگرم سعید ملایی، در وزن ۸۱ - کیلوگرم امیرقاسمی‌نژاد، در وزن ۱۰۰ - کیلوگرم جواد محجوب و در وزن ۱۰۰ + کیلوگرم جعفر پهلوانی در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

رقابت‌های جودو در بازی‌های آسیایی از ۲۹ شهریور تا یک مهر در بخش انفرادی و تیمی برگزار خواهد شد. همچنین بر اساس اولویت کمیته ملی المپیک برای حضور رشته‌های ورزشی در بازی‌های آسیایی و جمع‌بندی کادر فنی تیم ملی جودو، امیر قاسمی‌نژاد در وزن ۸۱ - کیلوگرم تنها جودوکاری است که از ایران به مسابقات قهرمانی جهان در روسیه اعزام خواهد شد.

سعید ملایی و جواد محجوب نیز برای اعزام به مسابقات جهانی مد نظر کادر فنی بودند که به دلیل کم کردن وزن و جلوگیری از مشکلات آسیب‌دیدگی از حضور در رقابت‌های جهانی انصراف دادند. مسابقات جودو قهرمانی جهان سوم تا نهم شهرویور در روسیه برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز