خبرگزاری کار ایران

جام‌ویلیام جونز - چین‌تایپه؛

برتری تیم ملی بسکتبال ب ایران مقابل ژاپن

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۸۷۹

ملی پوشان بسکتبال کشورمان موفق شدند در وقت های اضافه با نتیجه ۷۹ بر ۷۲ اولین پیروزی خود در مسابقات جام ویلیام جونز را مقابل ژاپن به دست آورد.

تیم ملی ب بسکتبال ایران در دومین روز از مسابقات ویلیام جونز مقابل ژاپن به برتری دست یافت.

به گزارش ایلنا، محمد کسایی پور سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران تیم کشورمان را با ترکیب فرید اصلانی، رسول مظفری، حامد حسین زاده، عماد سلمانی و محمد اخلاق مصاف با ژاپن را آغاز کرد. تیم ژاپن در شروع بازی عملکرد بهتری نسبت به بازیکنان ایران داشت و کوارتر اول بازی را با نتیجه ۲۱ بر ۱۴ به سود خاتمه داد در کواتر دوم بازیکنان ایران قدرت واقعی خود را به رخ حریف کشیدند و با برتری در نتیجه ۱۷ بر ۹ نیمه نخست را با پیروزی در نتیجه ۳۱ بر ۳۰ به رختکن رفتند.

در کوارتر سوم بازی پایاپای را شاهد بودیم به نحوی که در اغلب دقایق نتیجه بازی با اختلاف بسیار کم به نفع هر دو تیم در تغییر بود و در نهایت نیز تلاش بازیکنان تیم ایران و ژاپن در پایان کوارتر سوم نتیجه مساوی ۴۶ را به دنبال داشت. تیم ژاپن موفق شد در کوارتر چهارم دو امتیاز از ایران پیش افتاد تا دقایقی نیز برتری خود را حفظ کرد اما در ۵ دقیقه پایانی بازی بازیکنان ایران ابتدا بازی را به تساوی کشاندند و سپس موفق شدند ۵۹ بر ۵۶ از حریف خود پیشی بگیرند اما با تلاش بازیکنان ژاپن در حالی که در ۹ ثانیه پایانی بازی ایران ۶۱ بر ۶۰ تیم برتر میدان بود این دیدار در وقت قانونی با تساوی در امتیاز ۶۱ به پایان رسید تا وقت های اضافه تعیین کننده برنده بازی باشد.

در وقت های اضافه برتری از آن بازیکنان ایران بود ملی پوشان کشورمان موفق شدند در وقت های اضافه با نتیجه ۷۹ بر ۷۲ اولین پیروزی خود در مسابقات جام ویلیام جونز را مقابل ژاپن به دست آورد. سی و ششمین دوره مسابقلات ویلیام جونز با حضور تیم های ایران ب، منتخب آمریکا، مصر، ژاپن، اردن، کره جنوبی و تیم های A و B چین تایپه از ۱۸ تا ۲۸ مرداد در چین تایپه برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز