خبرگزاری کار ایران

یک نسل از واترپلو سوخت؛

رضایی: آنهایی که مولر را آوردند پاسخگو باشند / مسئولان فدراسیون قدر فرصت خدمت را بدانند

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۸۱۱

این را بدون هرگونه جانب داری می گویم که مولر مقصر نیست بلکه مسئولان فدراسیون و کمیته فنی کسانی که او را در راس تیم جوانان قرار دادند باید پاسخگو باشند.

سرمربی اسبق تیم واترپلوی جوانان با ضعیف و دور از انتظار عنوان کردن نتایج تیم جوانان در رقابت‌های جهانی گفت: مولر نتوانست از استعدادهای جوان واترپلوی ایران برای نتیجه‌گیری در رقابت‌های جهانی موفق عمل کند و آنهایی که او را در راس تیم جوانان قرار دادند باید امروز پاسخگو باشند.

وحید رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب در مورد نتایج ضعیف تیم واترپلوی جوانان ایران در رقابت‌های جهانی ترکیه گفت: به هر حال آنچه مشخص است نتایج جوانان با کسب ۴ شکست در رقابت‌های جهانی رضایت‌بخش نیست و مولر نتوانست انتظارات را برآورده کند. حداقل در دیدار با آرژانتین که ضعیف‌ترین نتایج را داشت تیم ایران می‌توانست بازنده نباشد که اختلاف یک گل بیانگر آن است که کادر فنی نتوانسته تیم را در لحظات حساس کنترل کند.

وی با بیان اینکه یک نسل از واترپلو به خاطر یک تصمیم اشتباه مسئولان فدراسیون سوخت و بر باد رفت، افزود: این را بدون هرگونه جانب داری می گویم که مولر مقصر شکست و ناکامی تیم جوانان نیست بلکه مسئولان فدراسیون و کمیته فنی و کسانی که او را در راس تیم جوانان قرار دادند باید پاسخگو باشند.

وی تحلیل قوای جسمانی و فشار مسابقات را از دیگر دلایل نتایج ضعیف تیم جوانان در رقابت‌های جهانی ترکیه عنوان کرد و اظهار داشت: انتظار این بود کادر فنی برنامه‌ریزی بهتری برای حضور در این مسابقات انجام دهد تا فاصله کوتاه بین دیدارهای تدارکاتی پیش از رقابت‌ها و حضور در مسابقات سنگین جهانی بازیکنان را از نظر بدنی تاثیر منفی بر عملکرد تیم نداشته باشد.

سرمربی تیم واترپلوی گچساران در مورد احتمال بازگشت‌اش به تیم واترپلوی جوانان اظهار داشت: مسئولان فدراسیون شنا از ابتدا در نظر داشتند به عنوان دستیار در کنار مولر با تیم‌های جوانان و بزرگسالان همکاری کنم که بنده در آن مقطع پیشنهاد فدراسیون را نپذیرفتم و اعلام کردم تنها به عنوان سرمربی تیم جوانان حاضر به ادامه همکاری هستم. به هر حال تیم جوانان آبان ماه جاری مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی قهرمانی جهان را پیش رو دارد و در صورتی که فدراسیون درخواست همکاری دوباره را داشته باشد باید در این زمینه مجددا پای میز مذاکره بنشینیم چراکه من خواسته‌هایی دارم که تنها در صورت تحقق آنها حاضرم دوباره به تیم ملی برگردم.

وی در پایان تاکید کرد: فرصت خدمت در اختیار مسئولانی قرار گرفته که خودشان از جنس شنا و واترپلو هستند و آنها باید پاسخگو باشند که از این فرصت چگونه استفاده کردند و تا چه اندازه در راه رشد شنا و واترپلو تاثیرگذار بودند و با برنامه ریزی به پیشرفت این ورزش کمک کردند. به نظر من مسئولان فدراسیون باید دل ها را از کینه و کدورت ها پاک کنند و این فرصت خدمت را قدر بدانند و از تمام ظرفیت ها و تجربیات اهالی این رشته برای پیشرفت و اوج گیری شنا، شیرجه و واترپلوی کشور بهره بگیرند. شاید دیگر هرگز چنین فرصتی برای شنای کشور فراهم نشود تا مسئولانی از خانواده این رشته در راس فدراسیون قرار بگیرند و بتوانند به این ورزش خدمت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز