خبرگزاری کار ایران

پیش بینی در رده نوجوانان سخت است؛

زالای: برای کسب بهترین نتیجه به المپیک نانجینگ می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۷۹۶

زالای ۴ سال پیش و در نخستین دوره المپیک نوجوانان در سنگاپور هم هدایت تیم وزنه‌برداری ایران را برعهده داشت که در آن مسابقات علیرضا کاظمی‌نژاد مدال طلای دسته فوق سنگین را به دست آورد.

مربی مجارستانی تیم وزنه برداری نوجوانان ایران از وضعیت دو نماینده کشورمان در آستانه اعزام به این رقابت‌ها ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایلنا، جورج زالای که مسئولیت مربیگری وزنه برداران نوجوان کشورمان را در المپیک ۲۰۱۴ نانجینگ برعهده دارد، گفت: هر دو وزنه‌بردار ایران تمرینات خوبی را سپری کرده اند و برای حضور در المپیک نوجوانان آماده هستند.

وی در پاسخ به این سئوال که پیش بینی‌اش از تعداد و رنگ مدال‌های دو نماینده کشورمان چه خواهد بود، گفت: پیش‌بینی در رقابت‌های نوجوانان واقعا سخت است. آن هم در شرایطی که هر کشور فقط می‌تواند دو سهمیه در رقابت‌های وزنه‌برداری داشته باشد. ما هیچ اطلاعی از حریفان نداریم پس بهتر است روی کار خودمان تمرکز داشته باشیم و تا روز مسابقه که مشخص می شود چه حریفانی با چه سطح از آمادگی روی تخته می‌روند صبر کنیم.

زالای افزود: البته فکر می‌کنم با توجه به نتایج سال گذشته رقابت‌های نوجوانان جهان، کار سعید رضازاده در دسته فوق سنگین به مراتب سخت تر از کار رضا بیرالوند باشد. بیرالوند در شرایطی به المپیک نوجوانان می‌رود که سال گذشته قهرمان جهان شد و همه از او به عنوان یکی از شانس‌های اصلی کسب مدال یاد می کنند، اما در دسته فوق سنگین نفراتی از ارمنستان، روسیه و قزاقستان هستند که اگر حضور داشته باشند کار برای نماینده ایران دشوار می شود. با این حال تلاش ما این است که بهترین نتایج را به دست بیاوریم.

جورج زالای ۴ سال پیش و در نخستین دوره المپیک نوجوانان در سنگاپور هم هدایت تیم وزنه‌برداری ایران را برعهده داشت که در آن مسابقات علیرضا کاظمی‌نژاد مدال طلای دسته فوق سنگین را به دست آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز