خبرگزاری کار ایران

مسابقات انتخابی تیم ملی؛

۶ بازیکن در تیم‌های ملی دارت مردان و زنان ایران

کد خبر : ۱۹۲۱۶۸

این رقابت‌ها با حضور ۱۰ دارت انداز مرد و ۸ بازیکن زن در خانه‌دارت مجموعه شهید کشوری تهران برگزار شد.

با برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی، ۶ بازیکن جواز حضور در تیم‌های ملی دارت مردان و زنان کشورمان را بدست آوردند.

به گزارش ایلنا، این رقابت‌ها با حضور ۱۰ دارت انداز مرد و ۸ بازیکن زن در خانه‌دارت مجموعه شهید کشوری تهران برگزار شد که در نهایت ۴ بازیکن مرد و دو دارت انداز زن سهمیه حضور در تیم ملی دارت را کسب کردند.

در پایان این مسابقات که به صورت ۵۰۱ دبل پایان(۴ از ۷ برای آقایان و ۳ از ۵ برای بانوان) برگزار شد، کامبیز حافظی، حسین اعرابی، مهدی هوشمندان و سید حسین پیشوایی و خانم‌ها ساجده احمدی و مونس برکتی با کسب حداکثر امتیاز، جواز حضور در تیم ملی دارت را بدست آوردند.

در بخش آقایان، کامبیز حافظی از استان‌تهران بازیکن منتخب سال ۹۳-۹۲ توانست با کسب ۲۱ امتیاز و تفاضل لگ ۱۶ در صدر جدول قرار گیرد و پس از وی حسین اعرابی از استان اصفهان با ۲۱ امتیاز و تفاضل لگ ۱۶ و مهدی هوشمندان از استان‌البرز با ۱۸ امتیاز و تفاضل لگ ۹ و سید حسین پیشوایی از استان‌گیلان با ۱۸ امتیاز و تفاضل لگ ۵ به ترتیب در رده‌های دوم تا چهارم جدول جای گیرند.

در بخش بانوان، ساجده احمدی از استان گلستان با کسب ۲۱ امتیاز و بدون باخت در صدر جدول قرار گرفت و دومین سهیمه بخش بانوان را مونس برکتی با کسب ۱۸ امتیاز از آن خود کرد.

در این دوره از رقابت‌ها بالاترین میانگین امتیاز مربوط به مهدی هوشمندان از استان‌البرز با ۶۷.۹۹ و بیشترین ۱۸۰ نیز متعلق به داریوش خورشیدی از استان فارس بود.

گفتنی است، نفرات انتخاب شده به رقابت‌های بین‌المللی پیش‌رو اعزام خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز