خبرگزاری کار ایران

کار قشنگ فدراسیون والیبال ستودنی بود؛

کاش فوتبالی‌ها هم قدر بزرگان خود را بدانند / تلنگر والیبالی‌ها به خانواده فوتبال!

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۵۳۴

امیدواریم فدراسیون فوتبال هم قدرشناس بزرگانش باشد و اگر در زندگی آنها احترامی به پیشکسوتان و زحمت‌کشان این رشته نمی‌گذارد، حداقل پس از مرگ‌ مراسمی با شکوه برای بدرقه آنها برگزار کند.

مراسم تشییع پیکر حسین معدنی مربی ارزنده و با اخلاق والیبال کشورمان صبح امروز در خانه والیبال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فدراسیون و الیبال برای تشییع پیکر مرحوم معدنی سنگ تمام گذاشت و این مراسم با شکوه و نظم هر چه تمام‌تر برگزار شد. در واقع فدراسیون والیبال ایران نشان داد قدرشناس زحمات مربی ارزنده کشورمان است و با تمام توان تلاش کرد مراسمی در خور نام و شأن معدنی که خدمات زیادی به والیبال ایران و تیم ملی کشورمان داشته، برگزار کند.

معدنی جاودانه شد و به خاطره‌ها پیوست، اما نباید از کار قشنگ فدراسیون والیبال ایران غافل شویم و یاد نکنیم. زیر مجموعه محمدرضا داورزنی ثابت کرد قدرشناس زحمات مربی با اخلاق و ارزنده کشورمان است و تلاش کرد حسین معدنی را باشکوه هر چه تمام‌تر بدرقه کند، بدرقه‌ای به اندازه نام و افتخارات حسین معدنی که با تلاشی خستگی‌ناپذیر و بدون حاشیه همواره دنبال خدمت به جوانان این آب و خاک بود.

برخلاف اهالی والیبال، فدراسیون فوتبال ایران هرگز نتوانسته مراسمی در حد نام و اعتبار برزگان خود برگزار کند و همواره نامداران فوتبال ایران غریبانه با مردم وداع کرده اند و به خاطره‌ها پیوسته‌اند. تنها مراسمی که برای بدرقه یکی از بزرگان فوتبال ایران برگزار شد، مراسم تشییع شادروان ناصر حجازی بود که بسیار باشکوه و در حد نام و اعتبار ناصرخان بود که البته آن هم ربطی به فدراسیون فوتبال نداشت و توسط خانواده‌اش و مردم به صورت خودجوش برگزار شد.

امیدواریم فدراسیون فوتبال همچون فدراسیون والیبال، قدرشناس بزرگانش باشد و اگر در زندگی آنها احترامی به پیشکسوتان و زحمت‌کشان این رشته نمی‌گذارد، حداقل پس از مرگ‌شان مراسمی با شکوه برای بدرقه آنها برگزار کند و قدرشناس زحمات این بزرگان باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز