خبرگزاری کار ایران

با دعوت از ۱۹ بازیکن؛

گرگان میزبان سومین اردوی تیم ملی کبدی ساحلی ایران

کد خبر : ۱۹۱۲۵۸

سومین اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی ساحلی ایران از امروز به مدت ۱۰ روز در خانه کبدی استان گلستان بر پا خواهد شد.

تیم ملی کبدی ساحلی ایران به منظور حضوری شایسته در بازیهای ساحلی آسیا در پوکت تایلند از امروز به مدت ۱۰ روز در شهر گرگان اردوی آمادگی خود را برپا کرده است.

به گزارش ایلنا، سومین اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی ساحلی ایران از امروز به مدت ۱۰ روز در خانه کبدی استان گلستان بر پا خواهد شد. ۱۹ بازیکن جهت حضور در تمرینات تیم ملی از سوی کادر فنی به اردو فرا خوانده شده‌اند که می‌بایست خود عصر امروز به سرپرست تیم ملی در گرگان معرفی کنند.

تیم ملی کبدی ساحلی ایران به عنوان قهرمان دوره قبل بازی‌های ساحلی آسیا که در هایانگ چین برگزار شد خود را آماده مسابقات پوکت تایلند می‌کند که این رقابت ها پس برگزاری بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی برگزار خواهد شد.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی بدین شرح است: ابوذر مهاجر، فرید پاکزاد، ابوالفضل نظری، تقی پائین محلی، محسن مقصودلو، میلاد شیبک، رسول صیدی، صابر عبدالملکی، مبین نظری، عارف زبردستی، هادی محمدنژاد، اسماعیل نبی‌بخش، امیرحسین محمد ملکی، مرتضی تلمادره، رضا شهریاری، محمدرضا محمدی، احمد کلاه‌کج، محمد علی کروکی و محمد سیامک رضاقلی.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز