خبرگزاری کار ایران

والیبال نظامیان جهان(سیزم)؛

صعود تیم والیبال نیروهای مسلح به نیمه نهایی / برزیل حریف بعدی ایران

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۲۴۲

در مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال نظامیان جهان(سیزم) تیم ایران با برزیل و تیم قطر با ونزوئلا مسابقه می دهد و برنده های راهی دیدار نهایی می شوند.

دور مقدماتی مسابقات والیبال نظامیان جهان(سیزم) شب گذشته در برزیل به پایان رسید و تیم والیبال نیروهای مسلح ایران به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها صعود کرد.

به گزارش ایلنا، در پایان دور مقدماتی در گروه یک این رقابت ها تیم های ونزوئلا و ایران با ۱۲ امتیاز رتبه های اول و دوم را کسب کردند و راهی مرحله نیمه نهایی شدند. در این گروه تیم های کره جنوبی(۱۲ امتیاز)، آلمان(۶)، هند(۴ امتیاز) و کانادا(۳ امتیاز) از راه یابی به مرحله بعد باز ماندند.

همچنین در گروه دوم این رقابت ها تیم های برزیل و قطر به ترتیب با ۱۲ و ۷ امتیاز رتبه های اول و دوم را به دست آوردند و راهی مرحله نیمه نهایی شدند. تیم های چین، فنلاند و هلند نیز به ترتیب با ۷،۴ و ۳ امتیاز از راه یابی به مرحله نیمه نهایی بازماندند.

تیم والیبال نیروهای مسلح ایران در آخرین دیدار دو مقدماتی خود سه بر یک مغلوب ونزوئلا شد و با چهار پیروزی و یک شکست و به دلیل معدل ست کمتر نسبت به تیم ونزوئلا در رتبه دوم جدول قرار گرفت.

شاگردان فرهاد نفرزاده سرمربی تیم والیبال نیروهای مسلح در ست دوم ۲۶ بر ۲۴ ونزوئلا را شکست دادند اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳،۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۳مغلوب این تیم شدند. جواد حسین آبادی با کسب ۱۶ امتیاز، امتیازآورترین بازی دیدار دو تیم ایران و ونزوئلا شد.

فرهاد نفرزاده سرمربی تیم والیبال نیروهای مسلح ایران در ابتدای دیدار با ونزوئلا از ترکیب علیرضا بهبودی، رضا قرا، محمد فلاح، پوریا فیاضی، مسعود عزیزی، غلامی و مصطفی حیدری استفاده کرد. در جریان این دیدار حیدری مصدوم شد و محمدرضا موذن به عنوان لیبرو جای او را گرفت.

در مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال نظامیان جهان(سیزم) تیم ایران با برزیل و تیم قطر با ونزوئلا مسابقه می دهد و برنده های راهی دیدار نهایی می شوند و بازنده ها برای مقام سومی در مرحله نهایی با هم رقابت خواهند کرد.

نتایج دیدارهای آخرین روز دور مقدماتی به قرار زیر است:
فنلاند ۳ - هلند صفر
ایران یک – ونزوئلا ۳
کره جنوبی ۳ - آلمان یک
قطر ۳ - چین ۲

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز