خبرگزاری کار ایران

می خواهم خیلی چیزها را ثابت کنم؛

نادی: می توانیم روی سکوی جهانی بایستیم / ولاسکو نمی خواست در تیم ملی باشم!

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۰۸۴

متاسفانه خودم هم نمی دانم که دو سال قبل چه اتفاقاتی افتاد که از تیم ملی دور شدم فقط می توانم خودم را راضی نگه دارم که ولاسکو تصمیم گرفته بود من در تیم ملی نباشم.

ملی پوش والیبال کشورمان گفت: از اینکه دوباره به تیم ملی دعوت شدم خیلی خوشحالم و امیدوارم بتوانم در موفقیت های تیم ملی سهیم باشم.

علیرضا نادی در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: از اینکه دوباره به تیم ملی دعوت شدم خوشحالم. الان شرایط خوبی است تا بتوانم نشان بدهم که دو سال قبل چه مسائلی پیش آمد که از تیم ملی دور شدم. الان از بازگشت به تیم ملی و دعوت شدن به اردو خیلی خوشحال هستم.

وی افزود: متاسفانه خودم هم نمی دانم که دو سال قبل چه اتفاقاتی افتاد که از تیم ملی دور شدم فقط می توانم خودم را راضی نگه دارم که ولاسکو تصمیم گرفته بود من در تیم ملی نباشم و به تصمیم او احترام می گذارم اما الان با قدرت بر می گردم. من هرگز نگفتم که ولاسکو در مورد من نامردی یا بی معرفتی کرد. به هر حال گذشته ها گذشته و زیاد تمایل ندارم در مورد اتفاقات دو سال قبل صحبت کنم. چیزی که مهم است الان انگیزه خیلی زیادی برای حضور در اردوی تیم ملی دارم.

ملی پوش والیبال کشورمان در مورد حضور ایران در جام جهانی اظهار داشت: مسابقات جام جهانی بسیار سنگین و سخت است. ایران باید از مقام چهارمی‌اش در لیگ جهانی دفاع کند که کار ما را یک مقدار سخت می کند چون همه قدرت های دنیا می خواهند ما را شکست دهند. توقع مردم این است که ما جزو خوب های جام جهانی باشیم و به نیمه نهایی مسابقات راه پیدا کنیم. سیاست کاری تیم ملی هم این است که جزو بهترین های جام جهانی باشیم.

وی افزود: با بازی هایی که بچه ها در لیگ جهانی انجام دادند نشان دادند که رفتن روی سکو در جام جهانی برای ما بعید نیست چون به این خود باوری رسیده ایم که می توانیم کشورهای قدرتمند و صاحب سبک والیبال جهان را شکست بدهیم.

نادی در پایان گفت: کواچ در این مدت عملکرد بسیار خوبی داشت و به مرحله نهایی لیگ جهانی هم رسید. او از کادر قدرتمندی هم برخوردار است که به او کمک می کند. در مجموع کادر فنی با دانشی داریم و می توانیم باز هم شاهد درخشش تیم ملی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز