خبرگزاری کار ایران

حفظ روحیه تیم مهمترین اصل است؛

مولر: بازی های تدارکاتی برای جوانان ضروری بود / نگران مصدومیت ها هستم

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۰۷۷

تیم واترپلو جوانان به انجام بازی های تدارکاتی مقابل تیم های بزرگ نیاز دارد. اگر هیچ بازی تدارکاتی نداشته باشیم نقاط ضعف و قوت مشخص نمی شوند.

سرمربی آلمانی تیم واترپلو جوانان با ابراز رضایت از اردوی آماده سازی ترکیه گفت: امیدوارم مصدومیت ها تا پیش از شروع مسابقات جهانی برطرف شود.

به گزارش ایلنا، لوتوس مولر سرمربی آلمانی تیم ملی واترپلو با ابراز رضایت از شرایط اردوی تیم واترپلو جوانان در ترکیه اظهار داشت: تیم واترپلو جوانان به انجام بازی های تدارکاتی مقابل تیم های بزرگ نیاز دارد. اگر هیچ بازی تدارکاتی نداشته باشیم نقاط ضعف و قوت مشخص نمی شوند. در بازی های تدارکاتی است که می توان شرایط بازیکنان را قضاوت کرد. به نظرم این چند بازی برای تکمیل کار آماده سازی تیم ضروری بود و تیم ملی در ترکیه اردو خوبی را پشت سر گذاشت.

وی با ابراز تاسف از آسیب دیدگی چند بازیکن تیم جوانان گفت: رستمیان، کریمی و ساویز قدری دچار مصدومیت هستند. این موضوع در حال حاضر تنها نگرانی من است. ما تمام تلاش مان را می کنیم تا این ورزشکاران با آمادگی کامل برای مسابقات حاضر شوند.

سرمربی تیم واترپلو جوانان در پایان تاکید کرد: حفظ روحیه و انگیزه بازیکنان مهم ترین اصل است که در این مقطع روی آن کار می کنیم. امیدوارم شاهد بازی های خوبی از تیم ایران در مسابقات جهانی باشیم.

گفتنی است تیم واترپلو جوانان ایران با هدایت مولر در چهار دیدار گذشته مقابل تیم های صربستان(۲۲ - ۳) آمریکا(۷ - ۳) و ترکیه(۱۲ - ۶) شکست خورده و مقابل پرو به تساوی(۷ - ۷) رسیده است. این تیم تاکنون در دیدارهای تدارکاتی ۱۹ گل به ثمر رسانده و ۴۸ گل دریافت کرده است.

تیم واترپلو جوانان کشورمان در رقابت های جهانی ترکیه با تیم های ژاپن، مونته نگرو، آرژانتین و استرالیا همگروه است. این رقابت ها از ۱۱ تا ۱۹ مرداد ماه به میزبانی ترکیه برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز