خبرگزاری کار ایران

کفاشیان در اصفهان خبر داد:

اختصاص تسهیلات برای توسعه فوتبال بانوان دراصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۸۶۲

ر این دیدار دستوراتی در خصوص فوتبال بانوان به اداره کل ورزش و جوانان استان داده شد و طبق این دستورات تسهیلاتی به ورزش بانوان استان اختصاص خواهد یافت.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور دردیدار با استاندار اصفهان خواستار تکمیل هرچه سریع‌تر ورزشگاه نقش جهان شد و افزود: با توجه به شرایط خوب اصفهان برای میزبانی مسابقات بین المللی، ساخت ورزشگاه نقش جهان باید سرعت بیشتری بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، علی کفاشیان یکی از مهم‌ترین مسائل در اخذ میزبانی مسابقات بین المللی را داشتن ورزشگاه مناسب با استانداردهای بین المللی عنوان کرد و افزود: برای برخورداری اصفهان از میزبانی مسابقات بین المللی تکمیل ورزشگاه نقش جهان یک ضرورت است.

وی با بیان اینکه اصفهان یکی از شهرهای توانمند و شناخته شده در سطح دنیا است؛ افزود: وظیفهٔ خود می‌دانیم که شرایط را برای میزبانی این استان در مسابقات بین المللی ایجاد نماییم.

وی باشگاه‌های فوتبال اصفهان را جزء برترین‌های کشور خواند و افزود: در خصوص تقویت باشگاه‌های استان اصفهان می‌توانیم همکاری‌های خوبی با این باشگاه‌ها داشته باشیم.

وی به توسعهٔ فوتبال بانوان نیز اشاره کرد و عنوان نمود: در این دیدار دستوراتی در خصوص فوتبال بانوان به اداره کل ورزش و جوانان استان داده شد و طبق این دستورات تسهیلاتی به ورزش بانوان استان اختصاص خواهد یافت.

کفاشیان در پایان مهم‌ترین مبحثاین دیدار را اتمام ورزشگاه نقش جهان و میزبانی اصفهان در مسابقات بین المللی عنوان کرد و افزود: با همکاری وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش استان اصفهان و با تاکیدات استاندار این دو مبحثمحور کاری ما برای آینده خواهد بود.

درزمان برگزاری این جلسه رسول زرگرپور با برقراری تماس تلفنی با وزیر ورزش و جوانان موضوع با اهمیت ورزشگاه نقش جهان را مورد مشاوره و مذاکره قرار داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز