خبرگزاری کار ایران

نشست ۶ فدراسیون ورزشی برگزار شد؛

اضافه شدن ۱۰درصد به بودجه فدراسیون‌ها برای بخش همگانی

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۵۰۳

پس از این تصمیم قرار است فدراسیون‌های ورزشی با تدوین تقویم‌هایی و با نظارت دقیق معاونت ورزش همگانی و دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش در راستای گسترش ورزش همگانی اقدام کنند.

۶ فدراسیون ورزشی با حضور در دفتر توسعه ورزش‌همگانی در تدوین برنامه‌های خود در راستای بودجه ۱۰درصدی شرکت کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان، با تلاش‌های معاونت ورزش همگانی و نظر موافق وزیر ورزش و جوانان ۱۰ درصد به بودجه فدراسیون‌های ورزشی برای هزینه در بخش همگانی اضافه شد.

پس از این تصمیم قرار است تا فدراسیون‌های ورزشی با تدوین تقویم‌هایی و با نظارت دقیق معاونت ورزش همگانی و دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در راستای گسترش ورزش همگانی در رشته‌های ورزشی خود اقدام کنند.

در اولین نشست صیدانلو مدیر کل دفتر توسعه ورزش‌همگانی وزارت‌ورزش و جوانان با نمایندگان فدراسیون‌های والیبال، جودو، تکواندو، کونگ‌فو، هندبال و کاراته درباره تدوین تقویم‌های ورزشی همگانی و بودجه ۱۰ درصدی وزارت به فدراسیون‌ها که باید در بخش همگانی هزینه شود طرفین به بحثو گفت‌وگو پرداختند.

همچنین با انتخاب کارشناسان دفتر توسعه ورزش همگانی برای هریک از فدراسیون‌ها مقرر شد تا اقدامات جاری فدراسیون‌ها در بخش همگانی با هماهنگی با این کارشناسان انجام شود.

در این نشست‌ها درباره تفاهم‌نامه‌ای که به زودی بین وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌ها برای هزینه ۱۰ درصدی بودجه همگانی نیز بحثو گفت‌وگو شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز