خبرگزاری کار ایران

تورنمنت بوکس چین؛

۳مدال رنگارنگ بوکسورهای لرستانی‌ها در چین

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۹۰۲

تورنمنت بین‌المللی بوکس چین با حضور ۱۲۰ بوکسور از ۱۶ کشور دنیا در حالی برگزارشدکه تیم ملی بوکس ایران با ۹ نفر راهی این رقابت‌ها شدوبوکسورهای لرستانی ۳مدال تصاحب نمودند.

تورنمنت بین‌المللی بوکس چین با حضور ۱۲۰ بوکسور از ۱۶ کشور دنیا در حالی از روز دوشنبه هفته گذشته آغاز شده که تیم ملی بوکس ایران با ۹ نفر راهی این رقابت‌ها شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، ۱۷ تیم در این مسابقات حضور داشتند که البته چینی‌ها با دو تیم در این مسابقات شرکت کرده‌ بودند و تیم کشورمان نیز با درخشش ۳ بوکسور لرستانی در رده سوم این مسابقات قرار گرفت.

تورنمنت بین‌المللی چین در حالی روز شنبه به پایان رسید که تیم ملی ایران با ۵ نشان طلا، نقره و برنز به کار خود پایان داد و از اینم بین سهم لرستانی ها ۳ نشان بود.

فروتن‌گل‌آرا بوکسور کرمانشاهی وزن ۶۰ کیلوگرم تیم کشورمان در این مسابقات نشان طلا کسب کرد. سجاد محرابی بوکسور بروجردی در وزن ۷۵ کیلوگرم به نشان نقره رسید.

عبدالمجید سپهوندی بوکسور خرم‌آبادی در وزن ۹۱ + کیلوگرم صاحب گردن‌آویز نقره شد و احسان روزبهانی دیگر بوکسور بروجردی در وزن ۸۱ کیلوگرم به نشان برنز رسید.

امین قاسمی‌پور هم در وزن ۶۹ کیلوگرم مدال برنز دریافت کرد.

در رده‌بندی تیمی، تیم ملی چین با کسب ۲۷ امتیاز عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها را کسب کرد. تیم ملی کوبا با کسب ۱۸ امتیاز عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد و تیم ملی کشورمان با کسب ۱۶ امتیاز سکوی سوم این دوره از مسابقات را به دست آورد.

تیم ملی ایران با ترکیب ۹ بوکسور در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد که محمد ستارپور و جاسم دلاوری در این مسابقات وارد رینگ نشدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز