خبرگزاری کار ایران

به ورزشکاران مشاوره دوپینگ می دهیم؛

پورکاظمی: ۲۴۸ ورزشکار ملی پوش تحت معاینات تخصصی قرار گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۸۷۶

در این معاینات خدماتی چون مشاوره تغذیه، مشاوره ضد دوپینگ و روانشناسی، معاینات داخلی، قلب و عروق، پیکر سنجی، ارزیابی حرکتی، ارزیابی های آزمایشگاهی، ارتوپدی و… به ملی پوشان ارایه شد.

رییس فدراسیون پزشکی و ورزشی از معاینات تخصصی و فوق تخصصی ۲۴۸ ورزشکار ملی پوش اعزامی به بازی های آسیایی اینچئون و المپیک نوجوانان نانجینگ خبر داد.

به گزارش ایلنا، لطفعلی پورکاظمی افزود: این معاینات در محل فدراسیون پزشکی و ورزشی انجام شده است و این فدراسیون همان طور که در سال های گذشته نقش خود را در آماده سازی کاروان های اعزامی ورزش ایران به رویدادهای مختلف ورزشی به ویژه المپیک لندن و بازی های آسیایی گوانگژو ایفا کرد، در هفته های اخیر نیز ۲۴۸ ورزشکار را به منظور اعزام کاروان ورزشی کشورمان با سلامت بالا به بازی های ۲۰۱۴ اینچئون تحت معاینات تخصصی و فوق تخصصی قرار داد.

وی خاطر نشان کرد: در جریان این معاینات مشاوره های لازم نیز به ملی پوشان ارایه شد و در صورت وجود هرگونه بیماری یا آسیب دیدگی احتمالی در ملی پوشان، فدراسیون پزشکی ورزشی درمان ورزشکار مربوطه را تا زمان بازیابی سلامت او برعهده می گیرد.

پورکاظمی گفت: در این معاینات خدماتی چون مشاوره تغذیه، مشاوره ضد دوپینگ، مشاوره روانشناسی، معاینات داخلی، قلب و عروق، پیکر سنجی، ارزیابی حرکتی، ارزیابی های آزمایشگاهی، ارتوپدی، دندانپزشکی و داخلی در جریان تشکیل پرونده سلامت به ملی پوشان ارایه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز