خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان؛

برنامه‌های عملیاتی اداره کل ورزش و جوانان لرستان قابل ستایش است

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۳۱۰

برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان لرستان برای پیشرفت ورزش در ابعاد همگانی قهرمانی وعمرانی قابل قبول و مورد حمایت استانداری لرستان است.

برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان لرستان برای پیشرفت ورزش در ابعاد همگانی قهرمانی و عمرانی قابل قبول و مورد حمایت استانداری لرستان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، هوشنگ بازوند در مراسم افتتاحیه خانه تکواندو لرستان اظهار کرد: استان لرستان دارای ظرفیت‌های ورزشی بسیار زیادی است که باید این ظرفیت‌ها را به طور ویژه مورد حمایت قرار داد.

بازوند در ارتباط با مدیریت ورزش و جوانان استان نیز گفت: محمدی اصل توانسته است که منشا خدمات فراوانی برای ورزشکاران و جوانان این دیار باشد. برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان لرستان برای پیشرفت ورزش در ابعاد همگانی قهرمانی و عمرانی قابل قبول و مورد حمایت استانداری لرستان است.

وی افزود: بحثتیم فوتبال لیگ برتری برای لرستان یک مقوله بسیار مهم برای این استان است زیرا با توجه به سابقه ورزشی لرستان و وجود ظرفیت‌های ورزشی در این استان عدم وجود تیم لیگ برتری فوتبال برای این استان بسیار خوشایند نیست.
بازوند تصریح کرد: برای خرید یک تیم لیگ برتری فوتبال در لرستان، باید زمینه‌های لازم را فراهم کرد. زیرا داشتن تیم فوتبال در لرستان با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی لرستان چندان کار راحتی نیست زیرا باید تمام تلاش خود را برای ماندن تیم فوتبال در رده‌های بالای جدول در لیگ بر‌تر به کار بست.

استاندار لرستان بیان کرد: شهردار خرم آباد و مدیرکل اداره ورزش و جوانان لرستان پیشنهادی را مبنی بر خرید تیم فوتبال لیگ برتری برای لرستان ارائه داده‌اند که ما از طریق استانداری لرستان مجدانه پیگیر این طرح هستیم و از این طرح استقبال می‌کنیم ولی باید شرایط مالی یک تیم لیگ برتری را نیز بررسی کرد.

وی اظهار کرد: برای خرید یک تیم فوتبال لیگ برتری و تلاش برای نگهداری این تیم در لیگ بر‌تر و عدم خروج از رده پنجم حداقل به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که از طریق استانداری لرستان به طور جدی پیگیر این مسأله هستیم.

بازوند افزود: در ورزش باید دو بحثرا مورد توجه قرار داد یکی بحثنرم افزاری و دیگری بحثسخت افزاری است که بخش سخت افزاری آن شامل خرید تجهیزات و ایجاد سرانه ورزس برای ورزشکاران است زیرا سرانه ۵۳ سانتی متری برای ورزش لرستان بسیار کم است.

استاندار لرستان عنوان کرد: با توجه به وضعیت بیکاری در لرستان امسال بحثافزایش سرانه ورزشی در لرستان و توجه به بخش سخت افزاری ورزش در لرستان مورد تأکید جدی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: بحثنرم افزاری ورزش از ایجاد زیربنا‌ها و زیرساخت‌ها هم مهم‌تر است و هزینه‌هایی که در اینن زمینه انجام می‌شودد را باید نادیده گرفت که امیدواریم با تقویت بخش نرم افزاری ورزش در لرستان به جایگاه قابل قبولی در ورزش دست پیدا کنیم.

بازوند اظهار کرد: وقتی گفته می‌شود ورور بخش خصوصی محور توسعه استان لرستان است یقینا پیشرفت و توسعه باشگاه‌های ورزشی نیز مدیون بخش خصوصی است و بخش خصوصی متولی این امر است.

استاندار لرستان تصریح کرد: طبیعی است که وقتی یک سرمایه گذار برای اجرای یک طرح در لرستان ۵۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری می‌کند قطعا از تیم‌های ورزشی نیز حمایت می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز