خبرگزاری کار ایران

والیبال بانوان با آقایان قابل مقایسه نیست؛

داورزنی: برای مردم سورپرایز داریم / انگیزه تیم برای شکست روسیه و برزیل بالاست

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۲۳۸

بچه‌ها انگیزه زیادی برای شکست دادن روسیه و برزیل دارند و من امیدوارم بتوانند امتیازات لازم را برای صعود به جمع ۴ تیم نهایی به دست آورند و سورپرایز دیگری برای مردم داشته باشیم.

رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: دل من روشن است که بتوانیم در ایام ماه مبارک رمضان، سورپرایز دیگری برای مردم ایران داشته باشیم و آنها را شاد کنیم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا داورزنی در مراسم بدرقه تیم ملی برای حضور در مرحله نهایی لیگ جهانی اظهار داشت: چیزی که ما می‌خواهیم همیشه اتفاق نمی‌افتد. ما دوست داشتیم که حریفان مرحله نهایی را خودمان انتخاب کنیم ولی به هر حال نشد. ما نهایت تلاش خود را خواهیم کرد تا بازیکنان بهترین بازی‌های خود را به نمایش بگذارند.

وی افزود: بچه‌ها انگیزه زیادی برای شکست دادن روسیه و برزیل دارند و من امیدوارم بتوانند امتیازات لازم را برای صعود به جمع ۴ تیم نهایی به دست آورند. دل من روشن است که بتوانیم در ایام ماه مبارک رمضان، سورپرایز دیگری برای مردم داشته باشیم و آنها را شاد کنیم.

داورزنی در مورد تفاوت‌های تیم‌های والیبال بانوان و آقایان گفت: نایب رئیس جدید بانوان فدراسیون والیبال از کارش را شروع کرده است. ما ۳ تیم ملی در بخش بانوان و ۴ تیم ملی در بخش مردان، بدون تبعیض داریم. تنها تفاوت آنها این است که چون تیم‌های مردان ما، قدرت‌های جهانی هستند، می‌توانیم راحت‌تر برای برگزاری اردوهایی تدارکاتی آنها تصمیم گیری کنیم و از بین دعوت‌نامه‌های مختلف، بهترین گزینه را انتخاب کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: والیبال آقایان در سطح اول دنیاست ولی بانوان ما در رده هفتم یا هشتم آسیا هستند. قیاس این ۲ گروه با هم درست نیست. ما باید تلاش کنیم به حدی برسیم که تیم بانوان ما با قدرت‌های آسیا، بازی تدارکاتی انجام دهد ولی هنوز به این سطح نرسیده‌ایم. من قول می‌دهم و این ماموریت را به نایب رئیس بانوان داده‌ام که آرامش و امکانات مورد نظر بانوان مهیا شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز