خبرگزاری کار ایران

عصر امروز؛

تفاهم نامه مالی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک امضا شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۹۶۹

خوشحال هستیم منابع مالی ورزش کشور یک کاسه شده است. ۷۵ میلیارد تومان از سوی وزارت ورزش و ۲۰ میلیارد تومان از سوی کمیته ملی المپیک به فدراسیون ها داده می شود.

تفاهم نامه مالی بین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در جلسه‌ای که عصر امروز در وزارت ورزش و جوانان و با حضور مسئولین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برگزار شد، به امضا رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، طرفین پس از صحبت های کوتاه تفاهم نامه مالی را امضا کردند. در شروع جلسه نصرالله سجادی معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی با ابراز خرسندی از امضای این تفاهم نامه گفت: این تفاهم نامه ۶ محور اصلی دارد و از این پس نظارت دقیق تری بر مسایل مالی فدراسیون‌ها وجود دارد. وی افزود: از ۴ ماه پیش و از سال ۹۲ با تمام فدراسیون های ورزشی جلساتی داشتیم و آنها این قول را به ما دادند تا از این پس به لحاظ بودجه ای خودکفا باشند. با این حساب وزارت ورزش و جوانان و همین طور کمیته ملی المپیک امروز می توانند این تفاهم نامه را امضا کنند و با توجه به منابع مالی موجود و محدود به فدراسیون ها کمک می شود.

سجادی گفت: این اولین بار است که چنین تفاهم نامه ای امضاء می شود و امیدواریم این اتفاق منجر به رشد و شکوفایی ورزش و موفقیت در بازی های آسیایی اینچئون شود.

در ادامه این جلسه شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: از این پس تعامل بیشتر بین دو نهادی که ورزش کشور را پیش می برد نوید روزهای خوشی را برای ورزش کشور می دهد. این تعامل بسیار ارزشمند است و نشان می دهد تمام مسئولان ورزش هدفی جز موفقیت و پیشرفت ورزش کشور را ندارند.

سید مناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان هم گفت: خوشحال هستیم منابع مالی ورزش کشور یک کاسه شده است. ۷۵ میلیارد تومان از سوی وزارت ورزش و ۲۰ میلیارد تومان از سوی کمیته ملی المپیک به فدراسیون‌ها داده می‌شود. این در حالی است که فدراسیون‌ها این تعهد را داده‌اند تا رقمی حدود ۲ برابر بودجه تزریقی را خودشان به دست آورند.

رباب شهریان معاون ورزش بانوان نیز در پایان این جلسه گفت: امیدوار هستیم تا فدراسیون ها در بخش مالی ورزش بانوان به طور تمام و کمال سهم خانم های ورزشکار را بدهند تا قهرمانان ما در بدترین شرایط ممکن به تمرین مشغول نباشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز