خبرگزاری کار ایران

دو بازیکن حرفه ای بیلیارد به ایران می آیند؛

شهلا: نتایج مسابقات مصر در حد انتظار نبود / حریف تمرینی مناسب می خواهیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۴۵۲

با توجه به رقابت های پیش رو که مهم ترین آنها رقابت های جهانی اسنوکر در هند است در نظر داریم از بازیکنان حرفه ای چند کشور مطرح در بیلیارد برای تمرین دعوت کنیم.

سرمربی تیم ملی بیلیارد با توجه به اهمیت حضور بازیکنان حرفه ای در ایران گفت: یکی از مهمترین برنامه های فدراسیون برای پیشرفت بیلیارد، دعوت از بازیکنان حرفه ای برای تمرین با بازیکنان ایرانی است.

به گزارش ایلنا، کامران شهلا سرمربی تیم ملی بیلیارد ایران با اشاره به رقابت های قهرمانی جهان که در کشور مصر برگزار شد گفت: در رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان که اوایل تیرماه به میزبانی مصر انجام شد متاسفانه بازیکنان به دلیل خستگی و شرکت در رقابت های پی در پی از شرایط فیزیکی مطلوبی برخوردار نبودند و ما نتوانستیم به نتایجی که مد نظر داشتیم، برسیم.

وی ادامه داد: شرایطی مانند گرمی هوا، رطوبت سالن و از همه مهم تر قرعه کشی سختی که با آن روبرو شدیم و سه ایرانی در یک گروه قرار گرفتند که باعثشد از بین آنها تنها یک نفر به مرحله بعدی راه پیدا کند و این موضوع بیشترین تاثیر را بر عملکرد تیم گذاشت.

شهلا با اشاره به دعوت تیم ملی هنگ کنگ از دو بازیکن ایرانی یادآور شد: قبل از حضور در رقابت های مصر تیم بیلیارد هنگ کنگ از سهیل واحدی و امیر سرخوش که نایب قهرمانی جهان در بخش تیمی را در کارنامه خود دارند دعوت کرد. واحدی و سرخوش به مدت ۱۰ رور در این کشور حضور داشتند و در واقع حریف تمرینی بازیکنان هنک کنگ شدند.

سرمربی تیم ملی بیلیارد با توجه به اهمیت حریف تمرینی در بیلیارد افزود: داشتن حریف قدرتمند مهمترین عامل پیشرفت بازیکنان است. در صورت تمرین با یک حریف قدرتمند بازیکنی که ضعیف تر است به سرعت پیشرفت می کند اما بازیکن قوی تر مهارت خاصی به دست نمی آورد. باید به این نکته اشاره کنم که تیم هنک کنگ پس از قهرمانی در رقابت های مصر کسب این موفقیت را مدیون زحمات واحدی و سرخوش دانست و از آنها تشکر و قدردانی کرد.

وی یکی از مهمترین برنامه های پیش روی فدراسیون را دعوت از دو بازیکن حرفه ای و قدرتمند به ایران عنوان کرد و متذکر شد: مهمترین برنامه ما دعوت از دو بازیکن قدرتمند است تا بازیکنان ما بتوانند از این طریق به تمرین پرداخته و خود را به لحاظ فنی و تجربی ارتقا دهند.

شهلا در مورد انتخاب و دعوت از دو بازکن خارجی تصریح کرد: با توجه به رقابت های پیش رو که مهم ترین آنها رقابت های جهانی اسنوکر در هند است در نظر داریم از بازیکنان حرفه ای چند کشور مطرح در بیلیارد برای تمرین دعوت کنیم. البته با توجه به راه اندازی آکادمی بیلیارد امکانات فدراسیون برای دعوت از بازیکنان حرفه ای کامل تر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز