خبرگزاری کار ایران

برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا؛

۲۰ نوجوان ایران برای قهرمانی آسیا به AVC معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۸۸۹

محمد وکیلی اسامی ۲۰ بازیکن را به عنوان فهرست اولیه تیم ملی والیبال نوجوانان برای حضور در دهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا به کنفدراسیون آسیا معرفی کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ۲۰ بازیکن را به عنوان فهرست اولیه این تیم به کنفدراسیون والیبال آسیا معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، محمد وکیلی اسامی ۲۰ بازیکن را به عنوان فهرست اولیه تیم ملی والیبال نوجوانان برای حضور در دهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا به کنفدراسیون آسیا معرفی کرد.

جواد کریمی سوچلمایی، سپهر به نژاد، علی رمضانی، سید محسن مهدیزاده، بیژن براتی، رسول آقچه لی، محمود رسولی، امیرحسین اسفندیار، علیرضا صفایی طهرانی، اکبرولایی، میربابک موسوی گرگری، میثم پایدار، علی اصغر مجرد، محمد حبیبی، مهرشاد کتال، اسماعیل طالبی خامنه، سینا بوداقی قره تپه، محمد عباسی، محمدکاظم غفاری اصل و طیب عینی ۲۰ بازیکن معرفی شده به کنفدراسیون والیبال آسیا هستند که در پایان اردو های آمادگی این تیم، ۱۲ بازیکن برای اعزام به مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا انتخاب معرفی خواهند شد.

سید علیرضا دریابیگی سرپرست، محمد وکیلی سرمربی، غلامرضا مومنی مقدم، علیرضا طلوع کیان و حمیدجعفرزاده مربیان و رضا نصیری فیزیوتراب و غلامرضا نوروزی به عنوان پزشک در این فهرست معرفی شدند.

دهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه مقدماتی آغاز می شود که تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با تیم های هند، قطر و بحرین همگروه است.

این رقابت ها از ۱۴ شهریورماه سال جاری به مدت ۹ روز در سری لانکا برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز