خبرگزاری کار ایران

لهستان بالا بیاید بهتر است تا برزیل؛

ترکاشوند: بچه‌ها با سیاست و زیرکی به لهستان باختند

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۴۸۳

به هر حال بچه‌ها توقعی که کواچ داشته را برآورده نکرده‌اند. ما درتهران لهستان را بردیم و باید در خانه حریف هم حداقل یک بازی را می‌بردیم و از نظر من توانش را هم داشتیم

بازیکن سابق تیم ملی والیبال کشورمان معتقد است بچه‌های تیم ملی باید قدر فرصتی که به دست آورده‌اند را به خوبی بدانند چون در مرحله نهایی لیگ جهانی قرار است به میدان بروند و چنین شانس بزرگی همیشه برای بازیکنان ایجاد نمی‌شود.

گفت‌وگوی محمد ترکاشوند با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

درمورد ۲ شکست متوالی تیم ملی والیبال کشورمان مقابل لهستان چه صحبتی دارید؟
احتمال دارد بچه‌های ما حرفه‌ای‌گری کرده باشند و به لهستان باخته باشند. به نظر من بچه‌های ما با سیاست به لهستان باختند چون فکر می‌کنم لهستان بالا بیاید بهتر است تا برزیل و به همین دلیل با زیرکی این ۲ بازی را باختند.

شایعه شده ممکن است بحثمالی هم در میان باشد، چنین مسأله‌ای را می‌توانید باور کنید؟
فکر نمی‌کنم چنین چیزی باشد و اگر بازیکنان ما بخواهند در چنین فضایی وارد شوند، ذهنیت‌شان خیلی بچه‌گانه است و حتی به مغز من خطور نمی‌کند که با لهستان وارد بحثمالی شده باشند. به هر حال مردم از والیبال حمایت می‌کنند و الان همه نگاه‌ها به سمت این رشته است و چنین کاری کاملاً غیرحرفه‌ای است و بعید می‌دانم چنین چیزی باشد.

کواچ هم از بچه‌های تیم ملی به شدت عصبانی است. او حق دارد اینقدر عصبانی باشد؟
به هر حال بچه‌ها توقعی که کواچ داشته را برآورده نکرده‌اند. ما در تهران لهستان را بردیم و باید در خانه حریف هم حداقل یک بازی را می‌بردیم و از نظر من توانش را هم داشتیم. به هر حال مربی حق دارد از دست بچه‌های تیمش ناراحت باشد.

فکر می‌کنید تیم ما در مرحله نهایی لیگ جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد؟
فکر می‌کنم اگر بچه‌های ما بازی‌های خود را انجام دهند و استرس نداشته باشند، شانس داریم جزو ۴ تیم بالای جدول باشیم، هر چند شرایط بازی در مرحله نهایی فرق می‌کند چون تک بازی است و اگر شرایط خوبی نداشته باشند، در همان بازی کار تمام می‌شود و جای جبران نیست به همین دلیل کار خیلی سختی داریم.

به نظر شما شانس قهرمانی داریم؟
الان برای تیم ما یک شرایط استثنایی به وجود آمده و اگر قدر آن را بدانند، شانس فینالیست‌ شدن را داریم. باید بچه‌ها جوری بازی کنند که جای افسوس و حسرت نباشد. اگر بچه‌ها اسیر حاشیه‌ها شوند، کار سخت می‌شود. الان شرایط خاصی برای ما ایجاد شده و باید نهایت استفاده را ببریم و از این شانس بزرگ به بهترین شکل استفاده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز