خبرگزاری کار ایران

هفته پایانی لیگ جهانی والیبال؛

قائمی: تمرکز کافی نداشتیم / سرویس های خوب لهستان دفاع ما را بهم ریخت

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۲۸۸

بازیکنان لهستانی در خانه بهتر از بازی های تهران ظاهر شدند. آن ها در این ۲ بازی در پوئن های سرویس موفق عمل کرده و با زدن سرویس های بدون نقص خط دفاعی ایران را بر هم ریختند.

فرهاد قائمی بازیکن جوان کشورمان علت باخت ایران در چهارمین مسابقه ایران لهستان در مرحله بین قاره ای لیگ جهانی والیبال در ۲۰۱۴ علت باخت ایران را نداشتن تمرکز کافی دانست.

به گزارش ایلنا، فرهاد قائمی دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان اظهارداشت: اکثر ست های این ۲ بازی را با اختلاف بسیار کم به حریف واگذار کردیم. چون در زمان شروع بازی از تمرکز کافی برخوردار نبودیم و بازی از دست مان خارج شد.

وی یادآور شد: بازیکنان لهستانی در خانه بهتر از بازی های تهران ظاهر شدند. آن ها در این ۲ بازی در پوئن های سرویس موفق عمل کرده و با زدن سرویس های بدون نقص خط دفاعی ایران را بر هم ریختند. لهستان امروز واقعا خوب بود.

قائمی در مورد تماشاچیان لهستانی حاضر در سالن اظهارداشت: هواداران لهستانی بدون بوجود آوردن مشکل حاشیه ای در سالن تیم ملی کشورشان را تشویق می کردند و جو خوبی بر سالن مسابقات حکمفرما بود.

تیم ملی والیبال کشورمان در چهارمین رویارویی خود مقابل تیم ملی لهستان با نتیجه ۳ بر صفر شکست را پذیرفت با این حساب لهستانی ها برای راهیابی به مرحله نهایی لیگ جهانی باید منتطر نتیجه دیدار برزیل و ایتالیا که روز یکشنبه ۱۵ تیرماه برگزار می شود باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز