خبرگزاری کار ایران

تکواندو جایزه بزرگ - چین

سجاد مردانی در اولین گام به دیدار حریفی از روس می رود

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۷۲۲

رقابت های جایزه بزرگ چین از فردا جمعه با حضور ۲۳۶ تکواندوکار از ۵۷ کشور جهان در مرکز ورزشی سوژو آغاز و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

اولین مرحله از رقابت های تکواندو کسب امتیاز ورودی المپیک ۲۰۱۶ رویو در حالی از فردا به میزبانی چین آغاز می شود که تیم ایران در روز نخست تنها سجاد مردانی را در میدان مبارزه دارد.

به گزارش ایلنا، رقابت های جایزه بزرگ چین از فردا جمعه با حضور ۲۳۶ تکواندوکار از ۵۷ کشور جهان در مرکز ورزشی سوژو آغاز و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

تیم ملی کشورمان با شش تکواندوکار به اسامی هادی مستعان، محمد باقری معتمد، بهنام اسبقی، فرزاد عبداللهی، مسعود حجی زواره و سجاد مردانی در این مسابقات حضور دارد. نفرات برتر این مسابقات علاوه بر کسب امتیاز قابل توجه در رنکینگ جهانی برای حضور در المپیک آینده جوایز دلاری نیز دریافت خواهند کرد.

اما فردا جمعه ۱۳ تیرماه در روز نخست این مسابقات تکواندوکاران اوزان ۴۹ - و ۶۷ + کیلوگرم بانوان و ۸۰ + کیلوگرم مردان مسابقات خود را برگزار می‌کنند که سجاد مردانی از تیم ایران در سنگین وزن به دیدار رقبای می رود. در این وزن ۳۰ تکواندوکار حضور دارند که مردانی در اولین گام به مصاف رومان کوئنتو از روسیه می رود.

مردانی که مدال نقره قهرمان جهان در سال ۲۰۱۳ و طلای ارتش های جهان در سال ۲۰۱۲ را در کارنامه دارد در صورت پیروزی برابر تکواندوکار روس، باید با برنده دیدار کرواسی و ایتالیا مبارزه کند. تکواندوکار کشورمان که در رنکینگ چهارم المپیک قرار دارد، در صورت ۳ پیروزی متوالی، در مرحله نیمه نهایی احتمال دارد با آنتونی اوبامه گابنی که در صدر رنکینگ سنگین وزنان قرار دارد، مبارزه کند.

سایر تکواندوکاران کشورمان روزهای شنبه و یکشنبه به دیدار رقبای خود می روند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز