خبرگزاری کار ایران

هفته پایانی لیگ جهانی والیبال؛

سعید معروف: برای برد به میدان می رویم / جایگزین های خوبی برای محمودی داریم

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۶۹۴

شاید در صورت صعود لهستان به مرحله نهایی، وضعیت برای ما بهتر شود اما به هیچ عنوان برای باخت مقابل حریف بازی نمی کنیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان گفت: با وجود آن که صعود ما به مرحله نهایی لیگ جهانی مسجل شده است ولی برای برد به میدان می رویم.

به گزارش ایلنا، سعید معروف اظهار داشت: شاید در صورت صعود لهستان به مرحله نهایی، وضعیت برای ما بهتر شود اما به هیچ عنوان برای باخت مقابل حریف بازی نمی کنیم.

وی در خصوص تغییرات ایجاد شده در نوع اجرای لیگ جهانی امسال اظهار داشت: زیبایی لیگ جهانی به همین است که بازی ها به صورت رفت و برگشت دنبال شود، هر چند سال گذشته مسابقات لیگ جهانی به صورت رفت برگزار شد. امسال ما در گروهی بازی کردیم که حریفان سختی در آن حضور داشتند و همگی جزو ۸ تیم برتر جهان بودند.

معروف افزود: عملکرد ما در این رقابت ها به قدری خوب بوده که حتی اگر به مرحله نهایی هم صعود نمی کردیم بازهم افتخار بزرگی را به دست آورده بودیم. ما با صعود به مرحله نهایی توانستیم به خوبی از موقعیت به وجود آمده استفاده کنیم و شایستگی خود را به نمایش گذاشته و به همگان ثابت کنیم که والیبال ایران رشد خوبی داشته است.

وی در خصوص فشردگی مسابقات و خستگی ناشی از سفرهای طولانی گفت: خستگی همیشه وجود دارد اما امسال بازی ها به گونه ای پیش رفت که ما ۶ بازی متوالی را در تهران میزبان بودیم و چون اکثر آنها را بردیم خستگی از تن بازیکنان تا حدودی خارج شد. این شرایط برای همه تیم ها وجود دارد تا جایی که ما شاهد هستیم که رزنده سرمربی صاحب نام برزیلی ها هم در مورد خستگی بازیکنانش در مصاحبه های خود حرف زد. ما امسال با شرایط لیگ جهانی و فشردگی بازی ها راحت تر کنار آمدیم چون همه ما تجربه رقابت های سال گذشته را داشتیم و با فرمول مسابقات آشنا بودیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان یادآور شد: متاسفانه شهرام محمودی یکی از ستارگان تیم ملی که در اکثر بازی های لیگ جهانی امسال جزو مهره های اصلی بود هم اکنون به دلیل مصدومیت همراه ما نیست ولی خوشبختانه مهره های جایگزین خوبی داریم که می توانند در نبود محمودی هم برای تیم ایران امتیازآوری کنند. به طور مثال امیر غفور با تجربه حضور در لیگ جهانی سال گذشته، هم اکنون به عنوان قطر پاسور در ترکیب تیم حضور دارد. ما تیمی هستیم که تیمی کار می کنیم نه انفرادی.

عادل غلامی سرعتی زن تیم ملی والیبال کشورمان نیز اظهار داشت: به هیچ عنوان بازی با لهستان را دست کم نمی گیریم و با تمام قوا در خانه حریف بازی خواهیم کرد.

وی گفت: اگر بخواهیم در میان قدرت های مطرح والیبال جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم باید در لهستان هم از وجهه والیبالی خود دفاع کنیم و همانند بازی تهران مقابل حریف جدی بازی کنیم و نتیجه را به نفع خود به پایان برسانیم.

غلامی در خصوص مصدومیت محمودی خاطر نشان کرد: شهرام برای تیم ایران وزنه ای محکم و جزو بهترین ها بود. امیدوارم بتوانیم در مرحله نهایی رقابت های لیگ جهانی وی را نیز در ترکیب داشته باشیم.

وی لهستان را یکی از تیم های قدرتمند جهان والیبال دانست و یادآور شد: بازی در لهستان مقابل تماشاگران این کشور کار سختی خواهد بود. آنها امسال میزبان رقابت های قهرمانی مردان جهان هستند پس در خانه خود برای دفاع از عناوین گذشته شان پرقدرت تر کار می کنند.

دفاع وسط تیم ملی والیبال کشورمان ادامه داد: ما در مسابقات لیگ جهانی امسال پرقدرت تر از سال گذشته ظاهر شدیم چون تجربه بیشتری داشتیم. شاید نوع اجرای بازی ها و افزایش تعداد رقابت ها تا حدودی خسته مان کرد ولی با توجه به تجربه ای که کسب کرده بودیم خیلی راحت با این مقوله کنار آمدیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز