خبرگزاری کار ایران

به جای یک قهرمان ملی؛

مدیرعامل سپاهان رئیس هیات شنای اصفهان شد! / شب انگیز بی سر و صدا رفت

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۴۸۰

مهرزاد خلیلیان مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با کسب اکثریت آرا مجمع انتخاباتی برای چهار سال رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان اصفهان شد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان به عنوان رئیس هیات شنای استان جایگزین یکی از پیشکسوتان تیم ملی واترپلو اصفهان شد!

به گزارش ایلنا، مهرزاد خلیلیان با کسب اکثریت آرا مجمع انتخاباتی برای چهار سال رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان اصفهان شد.

مجمع انتخاباتی هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان اصفهان از ساعت ۱۰ امروز چهارشنبه با حضور محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، یاقوتی نایب رئیس این فدراسیون، سلطان حسینی مدیر کل و امین‌ آزاده سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در تالار افتخارات سرای ورزشکاران استان برگزار شد.

در این مجمع انتخاباتی که قرار بود با رقابت شش کاندیدا برگزار شود آرش ظفریان، علی مختاری، حمیدرضا پارسی منش و بهمن کیانی والا غایب بودند و به این ترتیب این غیبت به عنوان انصراف تلقی شد.

در نهایت رقابت میان دکتر مهرزاد خلیلیان و محسن پور اشراق برگزار شد که خلیلیان توانست با کسب ۱۵ رأی از مجموع ۱۶ رأی مأخوذه برای چهار سال ریاست هیات شنای استان اصفهان را برعهده بگیرد.

گفتنی است پیش از این حمید شب انگیز از پیشکسوتان خوشنام و مربیان باسابقه واترپلو کشور ریاست هیات شنای اصفهان را برعهده داشت که بدلیل بروز برخی اختلافات با مسئولان فدراسیون شنا از سمت خود کناره گیری کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز