خبرگزاری کار ایران

این نتیجه کار ۱۰ ساله است؛

داورزنی: هدف مان سکوی المپیک است / در لس آنجلس با آمریکا بازی می کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۲۹۶

آمدن به این سطح بسیار سخت بود، اما حفظ این جایگاه سخت تر است. هدف نهایی ما ایستادن بر روی سکوی المپیک است و این را بازیکنان تیم ملی ثابت خواهند کرد.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: هدف نهایی والیبال ایران ایستادن بر روی سکوی مسابقات المپیک است که با توجه به شایستگی های ملی پوشان کشورمان این هدف دور از دسترس نیست.

به گزارش ایلنا، محمد رضا داورزنی بعد از صعود تیم ملی ایران به مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال، در گفتگوی ویژه خبری جام جم به سوالات مطرح شده چنین پاسخ داد.

۱۰ سال است داریم کار می کنیم
داشتن استراتژی و برنامه یکی از کلیدی ترین دلایل موفقیت والیبال ایران است. همچنین شناخت استعدادها و هدفگذاری نیز می تواند تیم ملی هر رشته ای را به بالاترین سطح جهان برساند. برای این تیم ملی بالای ۱۰ سال است داریم کار می کنیم.

هیچ یک از برنامه های فدراسیون متوقف نشده است
هیچ کدام از برنامه های تیم ملی به هر دلیلی متوقف یا کنسل نشده است. برنامه ریزی در رده های نوجوانان، جوانان، زیر ۲۳ سال و تیم ب که با بزرگسالان کار می کند، وجود داشته که همه در جهت پشتوانه سازی در تیم بزرگسالان برای حضور چند ساله در رقابت های قهرمانی جهان و المپیک انجام شده است.

حفظ جایگاه کنونی دشوار است
آمدن به این سطح بسیار سخت بود، اما حفظ این جایگاه سخت تر است. هدف نهایی ما ایستادن بر روی سکوی المپیک است و این را بازیکنان تیم ملی ثابت خواهند کرد.

فدراسیون والیبال ۲۰ درصد وابستگی مالی به دولت دارد
۸ سال قبل که برنامه های فدراسیون والیبال را تدوین کردیم، وابستگی مالی فدراسیون به منابع دولت بیش از ۹۵ درصد بود و تمامی برنامه های والیبال آن زمان طبق برنامه های مالی کمیته المپیک و سازمان تربیت بدنی تدوین می شد. ما به خاطر اینکه بتوانیم وابستگی مالی خود به دولت را کم کنیم و درگیر نوسانات و مشکلات مالی و اقتصادی دولت نشویم و لطمه نخوریم، سعی کردیم وابستگی مان را به منابع مالی دولت به حداقل برسانیم. الان اتکاء ما به منابع مالی دولت ۲۰ درصد است و ۸۰ درصد دیگر را خودمان تامین می کنیم. تمامی برنامه های ما انجام شده و هیچ یک از برنامه ها یا اردوهای تیم بزرگسالان، جوانان و حتی نوجوانان به دلیل مسائل مالی لغو نشده است.

ماه آینده به لس آنجلس می رویم
در حال حاضر کشورهای دیگر از ما برای برپایی اردو در کشورشان دعوت می کنند. قرار است ماه آینده در لس آنجلس میهمان ایالت متحده و فدراسیون والیبال آمریکا باشیم.

آمریکایی ها برای صدور ویزا قول مساعد دادند
در دسامبر گذشته رئیس فدراسیون والیبال آمریکا از من خواست چند بازی تدارکاتی در این کشور انجام دهیم. اما آن زمان به خاطر حفظ عزت بازیکنان و ایرانی ها، تمایل چندانی از خود نشان ندادیم. بعد از اصرار آنها، اعلام کردیم باید تسهیلاتی برای بازیکنان فراهم شود و اعضای تیم ایران برای گرفتن ویزا در کشورهای مختلف معطل نشوند و به دردسر نیفتند. آمریکا هم پذیرفت و اعلام کرد در دوبی، سفارت آمریکا کار صدور ویزا را برای بازیکنان ایران انجام می دهد.

بلیت های مسابقه ایران و آمریکا از حالا فروخته شده است
بازی های دوستانه ایران و آمریکا پخش تلویزیونی خواهد داشت و بلیت های این دیدار از الان فروخته شده است.

ولاسکو تاثیرگذار بود، اما او هم در این سیستم کار می کرد
ولاسکو در رشد والیبال ایران تاثیرگذار بود، اما او هم در سیستم ما کار می کرد. اگر برنامه درست تدوین شود و مسیر به درستی طراحی شود، نباید نگران چیزی باشیم.

کواچ ۲ سال فرصت دارد تا تیم ملی را برای المپیک آماده کند
الان شناخت کواچ از شرایط تیم ملی خیلی بهتر شده است. او دو سال فرصت دارد تا نقاط ضعف تیم را از بین ببرد و تیم ملی را برای حضور در المپیک آماده کند.

قرارداد کواچ تا ۲۰۱۶ است
کواچ تا ۲۰۱۶ با فدراسیون والیبال قرارداد دارد و در مسابقات قهرمانی جهان و بازی های آسیایی در خدمت تیم ملی ایران خواهد بود.

۵۰ بازی رسمی تیم ملی تا المپیک
تا بازی های المپیک ۵۰ بازی رسمی در پیش داریم. مسابقه با تیم هایی مثل؛ برزیل، آمریکا، روسیه، ایتالیا و لهستان خواهیم داشت تا به المپیک برسیم و تمامی تلاش ما این است که بهترین نتایج را بگیریم.

ماه های پرکاری را در پیش داریم
بعد از ۲ بازی که با لهستان انجام خواهیم داد، ۱۰ روز در تهران ریکاوری داریم. سپس برای حضور در مرحله نهایی لیگ جهانی به فلورانس ایتالیا می رویم. بعد از برگشت به تهران، مجددا اردو داریم و در ادامه برای برگزاری ۴ بازی دوستانه به لس آنجلس می رویم. سپس اردوها را در تهران ادامه خواهیم داد تا برای قهرمانی جهان در لهستان آماده شویم. از لهستان نیز مستقیم به کره می رویم تا در بازی های آسیایی اینچئون شرکت کنیم. در اواخر سال نیز اردوهای مان را از اوخر اسفند ماه، برای حضور در جام ملت های آسیا و ورد کاپ و لیگ جهانی در سال آینده آغاز خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز