خبرگزاری کار ایران

هفته ششم لیگ جهانی والیبال؛

موسوی همچنان بهترین مدافع لیگ جهانی / محمودی در جمع امتیازآورترین ها

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۹۷۷

در پایان هفته ششم لیگ جهانی والیبال محمد موسوی با متوسط یک دفاع موفقیت آمیز در هر ست در صدر جدول بهترین مدافعان این رقابت ها قرار گرفت.

محمد موسوی در پایان هفته ششم لیگ جهانی والیبال همچنان عنوان بهترین مدافع را در اختیار دارد.

به گزارش ایلنا، در پایان هفته ششم لیگ جهانی والیبال محمد موسوی با متوسط یک دفاع موفقیت آمیز در هر ست در صدر جدول بهترین مدافعان قرار گرفت و پس از وی موزیریسکی نامدار از روسیه با ۰.۷۶ دفاع در هر ست در رده دوم و یوسیفو از بلغارستان در مکان سوم ایستاد.

در فهرست امتیازآورترین بازیکنان لیگ جهانی آندرسون ماتیو از آمریکا با ۲۲۹ امتیاز در صدر این فهرست قرار دارد. شهرام محمودی از ایران با ۱۴۹ امتیاز در رتبه چهارم این فهرست قرار دارد که نسبت به هفته پنجم لیگ جهانی یک پله صعود داشته است.

ساندر تایلور از آمریکا با ۵۲.۱۱ درصد موفقیت در رده نخست بهترین زنندگان اسپک قرار دارد. بازیکنانی از ایتالیا و لهستان در رتبه های دوم و سوم قرار دارند. مجتبی میرزاجانپور و شهرام محمودی از ایران به ترتیب با ۴۲.۶۲ و ۴۲.۲۱ درصد موفقیت در رتبه های ششم و هفتم این فهرست قرار دارند.

در میان بهترین زنندگان سرویس در شش هفته لیگ جهانی، هاتت مکس ول با میانگین ۰.۴۰ امتیاز در هر ست در رده نخست قرار دارد و بازیکنانی از صربستان و بلغارستان به ترتیب با ۰.۳۵ و ۰.۳۴ امتیاز در هر ست در رتبه های بعدی قرار دارند. مجتبی میرزاجانپور در این فهرست در رتبه نهم است.

زاتورسکی پاول از لهستان با میانگین ۲.۶۲ در هر ست در رده نخست بهترین توپ گیران شش هفته لیگ جهانی والیبال ایستاده است و بازیکنان برزیل رتبه های دوم و سوم را در اختیار دارند. در این فهرست سعید معروف با میانگین ۱.۷۴ در رتبه پنجم قرار دارد.

در فهرست بهترین دریافت کنندگان، شوجی اریک از آمریکا با ۵۴۰۲۱ درصد موفقیت در رده نخست ایستاده است. فرهاد قائمی با ۳۵۰۳۲ درصد موفقیت در رده ششم دریافت کنندگان شش هفته لیگ جهانی قرار گرفت.

فابین از لهستان با ۵.۶۲ پاس صحیح در هر ست رده نخست بهترین پاسورهای لیگ جهانی را به خود اختصاص داد. نیکولا جووویک و سعید معروف پاسور و کاپیتان تیم ملی والیبال ایران نیز با میانگین ۵.۵۱ و ۵.۳۹ پاس صحیح در هر ست در رده های دوم و سوم این رده بندی ایستادند.

هفته هفتم و پایانی لیگ جهانی والیبال از روز پنج شنبه ۱۲ تیرماه آغاز می شود و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.

تیم ملی والیبال ایران در این هفته دو دیدار با لهستان دارد که روزهای جمعه و شنبه ۱۳ و ۱۴ تیرماه به میزبانی لهستان برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز