خبرگزاری کار ایران

در حق تکواندو اجحاف می‌شود؛

حجی‌زواره: همه چسبیده‌اند به فوتبال / سطح مسابقات چین از المپیک هم بالاتر است

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۸۲۷

به نظر من وزارت ورزش در حق جوانان تکواندو کوتاهی می‌کند و به جای آنکه در آستانه مسابقات آنها را شارژ روحی کند زحمات آنان را نادیده می‌گیرد.

ملی پوش تکواندوی کشورمان با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان به رشته مدال‌آور تکواندو گفت: متاسفانه همه مسئولان به فوتبال چسبیده‌اند و کسی رشته‌های مدال‌آوری نظیر تکواندو را نمی‌بیند.

مسعود حاجی‌زواره در گفتگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب افزود: نزدیک به دو سال است که از مسابقات جهانی و آسیایی می‌گذرد ولی تقدیری از تکواندوکاران تیم ملی که بسیار بیشتر از فوتبال و والیبال برای مدال‌آوری تلاش می‌کنند انجام نشده است و این مساله ملی‌پوشان را بی‌انگیزه کرده است.

وی تاکید کرد: ما هیچ گونه درآمدی غیر از پاداش‌ها و حقوقی که از فدراسیون می‌گیریم نداریم و متاسفانه ظرف دو سال گذشته وزارت ورزش پاداش قهرمانی تیم ملی را پرداخت نکرده و با ادامه این روند نمی‌دانم با چه انگیزه‌ای باید در این تمرینات شرکت کنیم.

ملی‌پوش تکواندوی کشورمان افزود: به نظر من وزارت ورزش در حق جوانان تکواندو کوتاهی می‌کند و به جای آنکه در آستانه مسابقات آنها را شارژ روحی کند زحمات آنان را نادیده می‌گیرد.

حاجی‌زواره در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص اعزام تیم ۶ نفره کشورمان به مسابقات گرند پریکس چین اظهار داشت: خوشبختانه در هفت - هشت ماه گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و از نظر بدنی کاملا آماده هستیم و امیدوارم بتوانیم در مسابقات چین به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه سطح مسابقات گرند پریکس چین از مسابقات قهرمانی جهان و المپیک هم بالاتر است یادآور شد: در این مسابقات ۳۲ نفر برتر اوزان مختلف شرکت می‌کنند و به لحاظ فنی و کیفی بالاترین سطح از رقابت‌های تکواندو است و امیدوارم ایران در این مسابقات خوش بدرخشد.

حاجی‌زواره درباره شانس مدال‌آوری‌اش در این مسابقات گفت: من زحمت خودم را کشیده‌ام تا بهترین نتیجه را بگیریم و تلاش می‌کنم پاسخ اعتماد مربیان و زحماتی که برای آماده سازی تیم متحمل شدند را با کسب بهترین مدال جبران کنم.

ملی‌پوش کرمانشاهی تکواندوی کشورمان در خصوص بازی‌های آسیایی اینچوان و کسب مدال در این مسابقات یادآور شد: جو مسابقات آسیایی بسیار سنگین است و باید خیلی تلاش کنیم تا نتیجه دور گذشته این رقابت‌ها را تکرار کنیم. در گوانگجو تیم شش نفره ما سه مدال طلا و یک برنز به دست آورد و امیدواریم با توجه به میزبانی کره جنوبی بتوانیم همان نتایج را تکرار کنیم.

وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه امیدوارم مسئولان بیشتر به رشته‌های مدال‌آور توجه کنند یادآور شد: ما به حق خودمان قانع هستیم و نمی‌گوییم به فوتبال و والیبال توجه نشود اما باور کنید یک تکواندوکار به مراتب بیشتر از یک فوتبالیست یا والیبالیست برای کسب مدال زحمت می‌کشد و باید رنج اردوهای طولانی را تحمل کند. حرف من این است که به اندازه آنها به ما هم توجه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز