خبرگزاری کار ایران

از سوی کمیته ملی المپیک؛

اسامی ۱۶ ورزشکار اعزامی به نانجینگ هفته آینده اعلام می شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۶۶۴

یکشنبه هفته آینده(۱۵ تیرماه) آخرین فرصت برای کشورها جهت معرفی ورزشکاران‎شان برای حضور در المپیک نوجوانان نانجینگ است.

فهرست شانزده نفره ورزشکاران اعزامی ایران به دومین دوره بازی‌های المپیک نوجوانان هفته آینده اعلام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، برای حضور در دومین دوره بازی‌های المپیک نوجوانان که به میزبانی نانجینگ چین برگزار خواهد شد، شانزده ورزشکار ایران در ۹ رشته موفق به کسب سهمیه شده‌اند که همه آنها از سوی کمیته بین‌المللی المپیک(IOC) نیز تایید شده اند.

این در حالی است که وضعیت سهمیه‌های کسب شده برای المپیک نانجینگ در تمام رشته‌ها نهایی نیست. در برخی از رشته‌ها ورزشکاری که موفق به کسب سهمیه شده عازم مسابقات خواهد شد اما در برخی دیگر از رشته‌ها فدراسیون مربوطه باید ورزشکار یا ورزشکاران موردنظرش را به تعداد سهمیه‌های به دست آمده معرفی کند.

در هر صورت یکشنبه هفته آینده(۱۵ تیرماه) آخرین فرصت برای کشورها جهت معرفی ورزشکاران‎شان برای حضور در المپیک نوجوانان نانجینگ است.

دومین دوره بازی‌های المپیک نوجوانان طی روزهای ۲۵ مردادماه تا ۶ شهریورماه در نانجینگ چین برگزار می‌شود. تکواندو(دو سهمیه مردان و یک سهمیه بانوان)، کشتی فرنگی(دو سهمیه)، وزنه‌برداری(دو سهمیه)، والیبال ساحلی(دو سهمیه)، شنا(دو سهمیه)، دوومیدانی(دو سهمیه)، جودو(یک سهمیه)، سوارکاری(یک سهمیه) و تیراندازی(یک سهمیه بانوان) رشته‌هایی هستند که کاروان ایران در آنها صاحب نماینده خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز