خبرگزاری کار ایران

هفته پنجم لیگ جهانی والیبال؛

اظهارات ملی پوشان والیبال از پیروزی بر ایتالیا / یکدلی عامل موفقیت والیبال ایران

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۳۹۷

بازیکنان تیم ملی والیبال ایران پس از برتری در دومین دیدار مقابل ایتالیا در جمع خبرنگاران حاضر شدند و از پیروزی تیم ملی گفتند. آنها یکدلی را عامل موفقیت تیم ایران دانستند.

ملی پوشان والیبال ایران با ارزشمند توصیف کردن پیروزی مقابل تیم قدرتمند ایتالیا، یکدلی و یکپارچگی تیمی را عامل موفقیت های تیم ملی والیبال عنوان کردند.

به گزارش ایلنا، بازیکنان تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی یکشنبه شب مقابل ایتالیا در جمع خبرنگاران حاضر شدند و از پیروزی تیم ملی گفتند.

مجتبی میرزاجانپور گفت: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم. گیم اول و دوم را با اقتدار بردیم اما فاصله‌ای که بین ست دوم و سوم ایجاد شد وقفه‌ای در کار ما ایجاد کرد. در ادامه کار برای تیم ما سخت شد و موجب شد در ست سوم جریان بازی را از دست بدهیم. اما خوشحالم که توانستیم گیم چهارم را ببریم و دل مردم ایران را شاد کنیم.

وی افزود: ما یک مجموعه هستیم که با هم زندگی می‌کنیم و رفیقیم و این مهم‌ترین عامل موفقیت تیم ماست.

شهرام محمودی هم گفت: ایتالیا تیم بسیار بزرگ و قدرتمندی است. امروز هم مثل همیشه هر ۱۲ نفر بازیکنان نشان دادند که یک تیم واقعی هستند. همه زحمت کشیدند و خوب بازی کردند، خیلی مهم است که در والیبال ایران موفقیت‌ها تیمی است و وابسته به هیچ شخصی نیست.

قطر پاسور تیم ملی والیبال افزود: من نمی‌دانم درباره تماشاگران چه بگویم، نمی‌توانم چیزی بگویم. ما بیشتر این بردها را مدیون تماشاگران هستیم. فقط خوشحالم که با این بردها توانستیم آن‌ها را خوشحال کنیم.

عادل غلامی نیز پس از دیدار مقابل ایتالیا اظهار کرد: خوشحالم که موفقیت‌های تیم والیبال کماکان ادامه دارد. فوتبال ما هم که دیروز غوغا کرد و یک بازی بسیار بسیار خوب را انجام داد. امیدوارم که همین طور تیم‌های ورزشی ایران موفق باشند و مردم ایران از این موفقیت‌ها خوشحال شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز