خبرگزاری کار ایران

با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک؛

آسمان‌خراشان بسکتبال تست آمادگی جسمانی دادند

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۳۴۳

تیم ملی بسکتبال الف ایران خود را برای ۳ رویداد مهم قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی اینچئون و همچنین کاپ آسیا آماده می‌کند و تیم ملی بسکتبال ب نیز، تورنمنت بین المللی ویلیان جونز را پیش روی خواهند داشت.

اردونشینان حاضر در تیم‌های ملی بسکتبال الف و ب، با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک تست سنجش دادند.

به گزارش ایلنا، نفرات حاضر در اردوی تیم‌های ملی بسکتبال الف و ب، که خود را برای ۴ رقابت مهم از جمله بازی‌های آسیایی اینچئون آماده می‌کنند، صبح امروز و تنها یک روز پس از شروع دور جدید تمرینات، آمادگی جسمانی خود را مورد ارزیابی قرار دادند.

تمرینات دو تیم بسکتبال الف و ب که از یک ماه پیش آغاز شده صبح شنبه وارد دور جدید خود شد و ۲۹ بسکتبالیست حاضر در این اردوها تمرینات خود را زیر نظر اعضای کادر فنی و در سالن بسکتبال ورزشگاه آزادی پیگیری می کنند.

تیم ملی بسکتبال الف ایران خود را برای ۳ رویداد مهم قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی اینچئون و همچنین کاپ آسیا آماده می‌کند و تیم ملی بسکتبال ب نیز، تورنمنت بین المللی ویلیان جونز را پیش روی خواهند داشت. سرمربیگری تیم الف را بشیروویچ و تیم ب را نیز ایزدپناه بر عهده دارند.

بسکتبالیستهای حاضر در اردوی تیم‌های ملی الف و ب را که صبح امروز از آنها تست به عمل آمد این نفرات تشکیل می‌دهند:
اوشین ساهاکیان، سامان ویسی، آرن داوودی، اصغر کاردوست، محمد اکبری، روزبه ارغوان، ارسلان کاظمی، محمد جمشیدی، محمد حسن زاده، یونس لاله زاده، حامد حسین زاده، بهنام یخچالی، آرمان زنگنه، امیر صدیقی، فرید اصلانی، میثم میرزایی، مهدی شیر جنگ، رسول مظفری، محمد رضا فلاحت، اشکان خلیل نژاد، محمد اوجاقی، صالح فروتن، سجاد مشایخی، حسین رحمتی، مسعود سلیمانی، محمد ترابی و رضا رنجبر.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز