خبرگزاری کار ایران

تور تنیس زیر ۱۴ سال آسیا؛

رقابت ۱۶ تنیسور در دومین روز رقابت‌ها

کد خبر : ۱۷۹۳۴۰

رقابت‌های تورتنیس زیر ۱۴ سال آسیا از روز گذشته به میزبانی هیئت تنیس اصفهان آغاز شد و تنیسورها در بخش پسزان به مصاف یکدیگر رفتند تا مسابقات دختران از فردا(۲ تیرماه) آغاز شود.

رقابت‌های تنیس تور زیر ۱۴ سال آسیا با برگزاری دیدارهایی در بخش پسران آغاز شد.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های تورتنیس زیر ۱۴ سال آسیا از روز گذشته به میزبانی هیئت تنیس اصفهان آغاز شد و تنیسورها در بخش پسزان به مصاف یکدیگر رفتند تا مسابقات دختران از فردا(۲ تیرماه) آغاز شود.

در پایان روز نخست بازی‌ها آرگین ترینیان، محمد مهدی ادیبی، متین رحیمی، احسان عالی بیگی، مرتضی مرشدی، محمد کتیبه، محمد امین محمدی، ماهان دشتی گوهری، امیر رضا رفیعی، رمضان رحیمی، میرزایی، خشایار شجاعی‌زاده، امیر علی عظیم‌زاده، سهراب نورخمامی، محمد سینا یوسف‌زاده و سید محمد طاها نورالدینی موفق شدند به مرحله بعدی بازی‌ها راه پیدا کنند. این رقابت‌ها به مدت یک هفته برگزار می‌شود تا تکلیف تنیسور برتر مشخص شود.

سرداوری مسابقات بر عهده مسیح صلاح داور نشان سفید کشورمان است و ملاحت فرجی به عنوان دستیار سرداور، سام صدری، علی غفرانی، احسان رحیمی، نسیم شفیعی، لعیا خیام باشی، مهناز حبیب‌الهی، فرناز فرخ‌پور، الهام احمدی و ریحانه ریجانی نیز به عنوان داوران صندلی در این رقابت‌ها حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز