خبرگزاری کار ایران

ناین بال قهرمانی جهان - قطر؛

مهدی راسخی اولین دیدار خود را با پیروزی به پایان رساند

کد خبر : ۱۷۹۲۳۹

هدی راسخی در نخستین روز رقابت های ناین بال قهرمانی جهان به مصاف حریفی از قطر رفت و موفق به ثبت یک پیروزی برای تیم ملی ناین بال قطر شد.

رقابت های ناین بال قهرمانی جهان آغاز شد و نمایندگان کشورمان موفق شدند نخستین دیدار خود را با پیروزی پشت سر بگذارند.

به گزارش ایلنا، مهدی راسخی در نخستین روز رقابت های ناین بال قهرمانی جهان به مصاف حریفی از قطر رفت و موفق به ثبت یک پیروزی برای تیم ملی ناین بال قطر شد. محمدعلی پردل دیگر بازیکن تیم ملی ناین بال ایران در دیداری مقابل حریفی از سوئد بازی را واگزار کرد و در گروه بازندگان این رقابت ها قرار گرفت.

این دوره از رقابت ها ۳۱ خرداد ماه آغاز شده است و تا ششم تیرماه ادامه خواهد داشت. بازیکنان در ۱۶ گروه هشت نفره با مجموع ۱۲۸ بازیکن با یکدیگر به رقابت می پردازند و از هر گروه چهار بازیکن به مرحله حذفی(یک سی و دوم حذفی) راه پیدا خواهند کرد.

نتایج روز نخست رقابت های ناین بال قهرمانی جهان:
مهدی راسخی ۹ - مشعل ترکی از قطر ۳
محمد علی پردل ۴ - آندریاس گرون از سوئد ۹

برنامه روز دوم رقابت های ناین بال:
مهدی راسخی در گروه D این مسابقات در دومین رقابت خود یکشنبه اول تیرماه راس ساعت ۱۳:۳۰ به مصاف نیک وندن برک حریف قدرتمند هلندی می رود. محمد علی پردل نیز با قرار گرفتن در گروه بازندگان یکشنبه اول تیرماه راس ساعت ۲۰:۰۰ به مصاف یورگن جنیسی از اتریش خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز