خبرگزاری کار ایران

کمیته بین المللی المپیک تایید کرد؛

ایران با ۱۶ ورزشکار در المپیک نانجینگ چین شرکت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۱۱۳

مسئولان کمیته بین‌المللی المپیک در آخرین بررسی‌های خود، چهار سهمیه باقی مانده ایران از دو رشته شنا و دوومیدانی را نیز تایید کردند.

کمیته بین‌المللی المپیک(IOC) چهار سهمیه باقی مانده ایران برای حضور در المپیک نانجینگ را تایید کرد. بر این اساس کاروان ایران با شانزده ورزشکار در این دوره از بازی‌ها شرکت خواهد کرد.

به گزاش ایلنا، پیش از این و طی مدت زمانی که میادین کسب سهمیه برای حضور در دومین دوره بازی‌های المپیک نوجوانان نانجینگ در جریان بود، دوازده سهمیه ایران در هفت رشته تکواندو، کشتی فرنگی، وزنه‌برداری، والیبال ساحلی، جودو، سوارکاری و تیراندازی برای شرکت در این دوره از بازی‌ها قطعی شده بود. در این میان اما ورزش ایران در دو رشته شنا و دوومیدانی نیز صاحب چهار سهمیه شد که البته نهایی شدن آنها منوط به تایید کمیته بین‌المللی المپیک(IOC) بود.

مسئولان این نهاد بین‌المللی در آخرین بررسی‌های خود، چهار سهمیه باقی مانده ایران از دو رشته شنا و دوومیدانی را نیز تایید کردند. بر این اساس تعداد سهمیه‌های قطعی و نهایی ورزش ایران برای حضور در بازی‌های المپیک نانجینگ به ۱۶ سهمیه رسید. این تعداد سهمیه در ۹ رشته به دست آمده است.

تکواندو(دو سهمیه مردان و یک سهمیه بانوان)، کشتی فرنگی(دو سهمیه)، وزنه‌برداری(دو سهمیه)، والیبال ساحلی(دو سهمیه)، شنا(دو سهمیه)، دوومیدانی(دو سهمیه)، جودو(یک سهمیه)، سوارکاری(یک سهمیه) و تیراندازی(یک سهمیه بانوان) رشته‌هایی هستند که ۱۶ ورزشکار آنها در قالب کاروان ایران در دومین دوره بازی‌های المپیک نوجوانان شرکت می‌کنند.

دومین دوره بازی‌های المپیک نوجوانان طی روزهای ۲۵ مردادماه تا ۶ شهریورماه در نانجینگ چین برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز