خبرگزاری کار ایران

کاراته دانشجویان جهان - مونته نگرو؛

کرجی و مهدی زاده در یک قدمی طلا قرار گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۸۰۲

دو نماینده پسر و دختر کشورمان با پیروز مقابل حریفان خود به فینال اوزان خود در نهمین دوره مسابقات کاراته دانشجویان جهان راه یافتند.

سحر کرجی و امیر مهدی‌زاده با پیروز مقابل حریفان به فینال اوزان خود در نهمین دوره مسابقات کاراته دانشجویان جهان راه یافتند.

به گزارش ایلنا، در سومین روز از پیکارهای دانشجویان جهان که در مونتنگرو جریان دارد، سحر کرجی در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم بازی اول مقابل پائولا دسوزا از برزیل ۲ بر صفر برد. در مبارزه دوم بتینا پلانک از اتریش را ۳ بر۲شکست داد این اتریشی همان کاراته کایی است که در جام بوسفر موفق به شکست کرجی شده بود.
پلانک در اردیبهشت ماه دو ماه پیش در اروپایی ۲۰۱۴ به مدال نقره دست یافت و در رنکینگ جهانی نیز نفر اول این وزن است.

در بازی سوم هانا دارسکوویچ کاراته کای کشور میزبان چاره ای جز شکست ۲ بر صفر مقابل کرجی پیدا نکرد.
کرجی برای کسب نشان طلا باید به مصاف ویکتوریا سمنیکوآ از اسلواکی برود.

امیر مهدی زاده کاراه کای وزن منهای ۶۰ کیلوگرم، پس از یک دور استراحت در اولین مبارزه خود به مصاف سانتوز داگلاس دارنده نشان طلا و نقره جهان از برزیل رفت و موفق شد این حریف صاحبنام را ۷ بر یک شکست دهد. این دو هجده ماه پیش در فینال جهانی پاریس به مصاف هم رفته بودند که پس از تساوی در وقت قانونی مبارزه، مهدی زاده با رای داوران برنده اعلام شد.

مهدی زاده در پیکار دوم سون جینگ جوا از چین را ۷ بر صفر شکست داد و در گام سوم مقابل شیناتورا آراگا(برادر ریوتارو آراگا) از ژاپن رفت و موفق شد این ژاپنی که دارای دو نشان برنز از رقابتهای قهرمانی آسیاست را پیش از وقت قانونی ۸ بر صفر شکست دهد.
مهدی زاده برای کسب نشان طلا باید با احمد عبدالسادک از مصر دیدار کند.

گفتنی است تا پایان دومین روز نهمین دوره مسابقات دانشجویان جهان، نمایندگان کشورمان به ۱ مدال نقره(رزیتا علیپور) و ۳ مدال برنز(سجاد گنج زاده، ذبیح پور شیب و حمیده عباسعلی) دست یافتند.

مسابقات دانشجویان جهان از روز پنجشنبه(۲۹ خردادماه) آغاز شده و تا فردا(یکشنبه) ادامه خواهد داشت.
رقابتهای فردا با برگزاری مبارزات کاتا و کومیته تیمی پیگیری می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز