خبرگزاری کار ایران

سومین مرحله لیگ جهانی اندونزی؛

سمندر و سنچولی فینالیست شدند / سلطانیان و عرب برنز گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۷۴۳

حسین سمندر و ایمان سنچولی با شکست حریفان خود به فینال اوزان منهای ۶۷ کیلوگرم و به اضافه ۸۴ کیلوگرم سومین مرحله لیگ جهانی کاراته راه یافتند.

حسین سمندر و ایمان سنچولی با شکست حریفان خود در اوزان منهای ۶۷ کیلوگرم و به اضافه ۸۴ کیلوگرم به فینال سومین مرحله لیگ جهانی راه یافتند.

به گزارش ایلنا، حسین سمندر در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم پس از پیروی ۶ بر یک مقابل سوفا از تایلند در دومین پیکار موفق شد با حساب ۶ بر یک از سد عبداله العطیبی از کویت بگذرد. سمندر در سومین مبارزه موفق شد تسونری یاهیرو کاراته کای ژاپنی الاصل استرالیا را ۴ بر ۲ شکست دهد. این استرالیایی پیش از مبارزه با سمندر توانسته بود ویلیام روله کاپیتان تیم ملی فرانسه و دارنده دو نشان نقره و برنز جهان را شکست دهد.
سمندر برای کسب مدال طلای باید به مصاف کیم دو وان از کره جنوبی برود.

در این وزن شاهین جعفری دیگر کاراته کای حاضر در این رقابتها بود که مقابل علی عبدالعزیز از کویت ۱۲ بر ۷ شکست خورد.

امروز همچنین ایمان سنچولی کاراته کای سنگین وزن کشورمان موفق شد در اولین حضور خود درلیگ جهانی به فینال وزن خود راه یابد. سنچولی با نتایج مشابه ۸ بر صفر برابر جورج کایسار از اندوزی و تاکه هیو سوتیچا از تایلند پیروز شد و در پیکار سوم مقابل پیمان سلطانیان به برتری ۴ بر ۲ رسید. ایمان سنچولی برای کسب نشان طلا باید به مصاف هانگل گئورگیف از استرالیا برود.
در این وزن پیمان سلطانیان و هادی عرب به مدال برنز دست یافتند.

سلطانیان پیش از رویارویی با ایمان سنچولی حریفانی از اندونزی و کویت را ۱۱ بر یک و ۹ بر یک شکست داد و برای کسب نشان برنز از سد دیگر کاراته کای کشور میزبان ۷ بر صفر گذشت.

هادی عرب دیگر نماینده کشورمان بود که ابتدا کاراته کای کره جنوبی را ۸ بر صفر برد. به هانگل گئورگیف از استرالیا ۴ بر ۳باخت و در گروه بازنده ها نیز به دو پیروزی ۲ بر یک برابر اندونزی و ۶ بر ۴ برابر کویت دست یافت و بر سکوی سوم ایستاد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز