خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار در تاریخ تور کشور؛

رکورد سرعت دوچرخه سواران در تور ایران - آذربایجان شکسته شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۸۴۹

این افزایش سرعت به دلیل حضور رکابزنان نیمه حرفه ای ۱۳ کشور خارجی و رکابزنان ایرانی به دست آمده است.

رکورد میانگین سرعت رکابزنان در تور دوچرخه سواری بین المللی حرفه ای ایران - آذربایجان شکسته شد.

به گزارش ایلنا، در مرحله نخست بیست و نهمین دوره تور دوچرخه سواری بین‌المللی نیمه حرفه‌ای دوچرخه سواری ایران - آذربایجان که روز سه شنبه برگزار شد، رکابزنان با میانگین سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت مسیر ۱۴۴ کیلومتری تبریز به ارومیه را طی کردند که این سرعت برای اولین بار در تاریخ تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان به ثبت رسیده است.

این افزایش سرعت به دلیل حضور رکابزنان نیمه حرفه ای ۱۳ کشور خارجی و رکابزنان ایرانی به دست آمده است. پیش از این و در دوره های گذشته تور میانگین سرعت رکابزنان ۴۰ کیلومتر در ساعت بود.

مرحله نخست بیست و نهمین تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان روز سه شنبه با حضور ۱۰۰ رکابزن حاضر در این رقابت ها از مقابل عمارت شهرداری تبریز آغاز شد و شرکت کنندگان در این مرحله از پرسابقه ترین تور دوچرخه سواری کشور مسافت ۱۴۴.۴ کیلومتری مسیر تبریز – ارومیه را رکاب زدند.

بیست و نهمین دوره مسابقه های بین المللی تور دوچرخه سواری نیمه حرفه ای ایران - آذربایجان از روز سه شنبه آغاز شده است و تا اول تیر ماه ادامه داد.

این رقابت ها در شش مرحله و به مسافت ۹۹۰.۴ کیلومتر در سه استان آذربایجان غربی، شرقی و اردبیل با حضور ۱۷ تیم خارجی و ۵ تیم داخلی و زیرنظر اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری و فدراسیون دوچرخه سواری برگزار می شود.

مسیر ارومیه تا منطقه آزاد ارس در مرحله دوم با ۲۱۰.۳ کیلومتر، طولانی ترین مسیر این تور بین المللی دوچرخه سواری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز