خبرگزاری کار ایران

می‌توانیم ایتالیا را در تهران شکست دهیم؛

محمودی: برزیل نقاط ضعفش را پوشاند، ما را شکست داد

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۲۳۴

فکر می‌کنم اگر شرایط برای ما خوب باشد از این گروه صعود خواهیم کرد چراکه ایتالیا میزبان دور نهایی است و از این گروه ۳ تیم صعود خواهند کرد. باید خوب تمرین کنیم تا در تهران امتیازات لازم را کسب کرده و صعود کنیم.

کارشناس والیبال کشورمان معتقد است شاگردان کواچ در بازی دوم مقابل برزیل در تهران عملکرد خوبی داشته‌اند، اما برزیل بسیار با تجربه عملکرد و با پوشاندن نقاط ضعف خود موفق شد در تهران ما را شکست دهد.

گفتگوی بهنام محمودی با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

بازی دوم مقابل برزیل در لیگ جهانی را در تهران با ختیم چرا این اتفاق افتاد؟
به نظر من بچه‌ها خوب بازی کردند، اما برزیل قهرمان چند دوره جهان است و این تیم بسیار با تجربه است و در این بازی مقابل ما خوب بازی کرد، البته عملکرد بچه‌های ما در این دو بازی مثبت بود و در بازی دوم یک امتیاز از برزیل گرفتیم تا در مجموع دو بازی امتیازها تقسیم شود. از نظر فنی بچه‌ها خوب کار کردند و فقط در سرویس‌ها و دریافت‌ها یک مقدار ضعیف بودند. برزیل در این بازی نقاط ضعف خودش را پوشاند و بهتر عمل کرد و توانست ما را شکست دهد.

با این شکست در قعر جدول قرار گرفتیم. فکر می‌کنید می‌توانیم از این گروه صعود کنیم؟
فکر می‌کنم اگر شرایط برای ما شرایط خوبی باشد از این گروه صعود خواهیم کرد چراکه ایتالیا میزبان دور نهایی است و از این گروه ۳ تیم صعود خواهند کرد. ما با ایتالیا و لهستان در تهران بازی داریم که باید خوب تمرین کنیم تا در تهران امتیازات لازم را کسب کرده و صعود کنیم. اگر صعود کنیم این برای اولین بار در تاریخ خواهد بود و شاهکار است که حاصل زحمات همه عوامل والیبال ایران است، حتی اگر صعود هم نکنیم هیچ چیز از لیاقت و زحمات بچه‌های ما کم نخواهد کرد.

بازیکنان جوانی که تازه به تیم ملی اضافه شده‌اند را تا اینجای کار چطور دیدید؟
امتیاز لیگ جهانی این است که چهره‌های جوان را به و الیبال جهان معرفی می‌کند. به هر حال چهره‌های جوان به تیم ما اضافه شده‌اند و جایگزین نسل قبلی می‌شوند، درست مثل زندگی و چرخه طبیعت است. به نظرم حضور این جوان‌ها برای ما غنیمت است. ما الان جزو ۸ تیم برتر دنیا هستیم و در دو سال آینده جایگاه ما تثبیت خواهد شد و بعد از آن باید به فکر حضور در بین ۴ تیم برتر دنیا باشیم که این کار نیازمند ساختار امکانات نرم‌افزاری و میزبانی درست ماست که اگر این کارها را انجام دهیم والیبال ما رشد و پیشرفت خواهد کرد.

این هفته میزبان ایتالیا هستیم می‌توانیم در این بازی موفق شویم؟
ایتالیا نسبت به پارسال قوی‌تر شده که چند علت دارد، یکی اینکه آنها میزبان دور نهایی لیگ جهانی هستند، یکی هم اینکه پارسال به ما و چند تیم دیگر باختند و تلاش می‌کنند دوباره در سطح اول والیبال دنیا قرار بگیرند. ایتالیا امتیازات لازم را تا الان جمع کرده و طبیعی است به بعضی از بازیکنانش استراحت بدهد. اگر ما در سرویس و دریافت خوب عمل کنیم می‌توانیم ایتالیا و حتی لهستان را شکست دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز