خبرگزاری کار ایران

خاطرات‌بازی وزنه‌برداران با قهرمان قدیمی؛

عیادت ملی‌پوشان وزنه‌برداری از میر رسول رئیسی

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۶۱۱

رئیسی که از دیدن اعضای تیم ملی خوشحال شده بود، در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای تک تک ملی‌پوشان از آنها خواست با تمام توان برای موفقیت کاروان ورزشی کشورمان در بازی‌های آسیایی تلاش کنند

اعضای تیم ملی وزنه برداری کشورمان قبل از بازگشت به چابسکر و پیگیری اردوها، به منزل میررسول رئیسی رفتند تا از تنها بازمانده کاروان ورزشی کشورمان در المپیک ۱۹۴۸ لندن عیادت کنند.

به گزارش ایلنا، رئیسی دارنده مدال برنز رقابت‌های جهانی ۱۹۴۹ هلند، چند روزی است که به دلیل عفونت‌های داخلی در منزل بستری است. به همین خاطر اعضای تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان به همراه کادر فنی و رئیس و دبیر فدراسیون وزنه‌برداری به دیدار این پیشکسوت وزنه‌برداری رفتند.

رئیسی که از دیدن اعضای تیم ملی خوشحال شده بود، در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای تک‌تک ملی‌پوشان از آنها خواست با تمام توان برای موفقیت کاروان ورزشی کشورمان در بازی‌های آسیایی تلاش کنند و بدانند دعای خیر این مردم پشت سر همه جوانانی است که برای سربلندی ایران زحمت می‌کشند.

رئیسی همچنین خاطراتی از نخستین دوره بازی‌های آسیایی که در دهلی‌نو برگزار شد تعریف کرد، رقابت‌هایی که او و ۵ وزنه‌بردار دیگر کشورمان در آنجا صاحب مدال طلا شدند تا تیم ملی وزنه‌برداری با کسب ۶ مدال طلا و ۳ نقره، بهترین عملکرد تاریخ وزنه‌برداری ایران را در بازی‌های آسیایی رقم بزنند.

در جریان این دیدار حسین رضازاده، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری هم با اشاره به اینکه میر رسول رئیسی نخستین مدال‌آور تاریخ استان اردبیل در رقابت‌های جهانی به شمار می‌رود، خاطراتی از نخستین دیدار خود با این قهرمان اسبق وزنه‌برداری در سن ۱۶ سالگی را به زبان آورد و برای این پیشکسوت ارزنده ورزش آرزوی سلامتی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز