خبرگزاری کار ایران

در دیدار با دبیرکل کنفدراسیون‌کبدی‌آسیا؛

علیپور: کبدی ایران از پتانسیل قابل توجهی برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۴۸۲

پیوند میان فدراسیون کبدی ایران با کنفدراسیون آسیا از سال ۱۳۷۸ که این رشته در کشورمان راه‌اندازی شد، عمیق بود و خوشبختانه این ارتباط همچنان ادامه دارد.

رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی در دیدار با دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا و مشاور وزیر ورزش پاکستان از تلاش‌های " محمد سرور " در حمایت از این رشته مهیج در کشورمان تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، محمد علیپور در دیدار بامحمد سرور گفت: خوشبختانه کبدی ایران از پتانسیل قابل توجهی برخوردار است و امید است تلاش‌های بی‌وقفه مقصولو در بازی‌های آسیایی اینچئون نتیجه بدهد و بتوانیم مدالی خوش‌رنگ در این رقابت‌های معتبر قاره کسب کنیم.

علیپور که نایب رییس پیشین کنفدراسیون کبدی آسیا بود از حمایت دبیر کل این کنفدراسیون از کبدی کشورمان تقدیر کرد و افزود: پیوند میان فدراسیون کبدی ایران با کنفدراسیون آسیا از سال ۱۳۷۸ که این رشته در کشورمان راه‌اندازی شد، عمیق بود و خوشبختانه این ارتباط همچنان ادامه دارد.

علیپور در ادامه اظهار داشت: پیشرفت کبدی در پرتو برنامه‌ریزی و زحمات بی‌شائبه مقصودلو بوده و در این راستا تیم ملی کبدی مردان کشورمان در بازی‌های آسیایی گوانگژو به مدال نقره رسید و تیم بانوان مدال برنز به ارمغان آورد و امید می‌رود در اینچئون نیز به توفیق های خوبی دست یابد.

در این نشست دبیر کل کنفدراسیون کبدی آسیا ضمن قدردانی از تلاش علیپور به دلیل راه اندازی این رشته در ایران گفت: ۱۴ سال پیش ایشان با تلاش خوب خود کبدی را در ایران راه اندازی کرد و من شاهد بودم که این کار با چه زحماتی ببار نشست.

محمد سرور در ادامه گفت: علیپور در دورانی که نایب رییس کنفدراسیون کبدی آسیا بود، برنامه‌های راهبردی را پیشنهاد کرد که جملگی مورد وثوق مسوولان آسیا و جهان قرار گرفت و به تصویب رسید.

وی ابراز امیدواری کرد که کبدی ایران هم در عرصه آسیا و هم در مسابقات معتبری مثل رقابت‌های جهانی بتواند به توفیق‌های ارزنده‌ای دست یابد.

در این نشست که در محل فدراسیون انجمن‌های ورزشی صورت گرفت، سید علی بیلال‌شاه مشاور وزیر ورزش پاکستان نیز حضور داشت و برای این فدراسیون که ۱۶ انجمن ورزشی را تحت پوشش خود دارد آرزوی موفقیت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز