خبرگزاری کار ایران

فدراسیون در حال گذر از بحران‌ سوء‌مدیریتی‌‌ها است؛

احمدی: جامعه شنا به تفکرات و عمل حرفه‌ای رضوانی نیازمند بود

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۸۵۵

در دوره رضوانی آمده‌ام تا در حرکت رو به جلوی این فدراسیون سهیم باشم و بتوانیم با کمک هم کم و کاستی‌های گذشته را جبران کنیم. من مشتاق هستم در هر زمینه‌ای که فدراسیون می‌خواهد همکاری لازم را با آنها داشته باشم.

مشاور عالی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: در ورزش باید کار را به افراد نخبه سپرد، ما در رشته شنا افراد متخصص زیا داریم که می‌توانیم با سپردن کار به آنها به سرانجام روشنی برسیم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، کاوه احمدی درباره همکاری‌اش با فدراسیون شنا اظهار کرد: دوستان در فدراسیون محبت فراوانی داشتند و با توجه به سابقه گذشته‌ام در فدراسیون به من پیشنهاد همکاری دادند و از آنجایی که خود من هم علاقمند بودم تا قدمی برای این رشته بردارم آن را پذیرفتم. در چند سال گذشته به دلیل سوء مدیریت از این فدراسیون دور بودم اما در دوران رضوانی آمده‌ام تا در حرکت رو به جلوی این فدراسیون سهیم باشم و بتوانیم با کمک هم کم و کاستی‌های گذشته را جبران کنیم. من مشتاق هستم در هر زمینه‌ای که فدراسیون می‌خواهد همکاری لازم را با آن ها داشته باشم.

احمدی درباره وضعیت فعلی مدیریت حاکم در ورزش ایران گفت: خوشبختانه نفر اول ورزش ایران فردی آکادمیک است که با اندیشه های نو و خلاقلانه در جهت اعتلای ورزش پا به این عرصه گذاشته است. گودرزی از افراد متخصصی هستند که در زمینه ورزش کار حرفه ای کرده‌اند و تصمیم دارند ورزش را به صورت زیربنایی متحول کنند. فکر می‌کنم گودرزی با تفکراتش می تواند این کار را بکند اما جوانان، ورزشکاران و متخصصان امر ورزش باید در جهت تحول ورزش و امور جوانان قدم بردارند و وزیر ورزش را دراین راه همراهی کنند.

مشاور عالی فدراسیون شنا با تاکید بر لزوم انتخاب افراد متخصص در راس فدراسیون‌ها تصریح کرد: در راه پیشرفت ورزش باید در راس فدراسیون‌ها افرادی متخصص و ترجیحا ورزشی و آشنا به مدیریت ورزش قرار بگیرد. مثلا در فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو فردی از این خانواده با کارنامه‌ای روشن در راس هرم مدیریتی آن قرار گرفته که کارها را به صورت حرفه‌ای مدیریت می کند و اگر فشارهای اطراف نباشد به همین شکل می‌توانیم پیش برویم.

احمدی درباره رییس فدراسیون شنا گفت: رضوانی فردی متخصص از خانواده شنا است که از قهرمانان واترپلو است و اگر سنگ‌اندازی برخی افراد ناآگاه نباشد ورزش دینی – ملی ما می‌تواند با مدیریت او در این مرز و بوم رشد خوبی پیدا کند. امیدوارم بگذارند رضوانی تفکرات حرفه‌ای خود را پیاده نماید. اگرچه تمامی این مسائل به همکاری همه افراد فدراسیون با رضوانی احتیاج دارد. رضوانی اصلا به داشتن کار اجرایی احتیاجی ندارد و این جامعه شنا بود که به تفکرات و عمل حرفه‌ای او نیازمند است.

وی درباره برنامه‌های اجرا شده فدراسیون تصریح کرد: فدراسیون در حال گذر از بحران‌های ناشی از سوء مدیریتی‌های قبلی است. با این حال کارهای مهمی را تاکنون انجام داده، مثلا در واترپلوی بانوان با آمدن افراد حرفه‌ای کار به صورت جدی در حال انجام است. در ابتدای راه‌اندازی رقابت‌های واترپلوی بانوان این کار امری ظاهری و گامی کوچک به حساب می‌آمد، اما باید توجه کرد با کلید خوردن این مسابقات و ایجاد یک تفکر حرفه‌ای گام محکمی برداشته شده است. یکی دیگر از کارهای مثبتی که در این مدت اجرا شده موافقت فدراسیون جهانی شنا با حضور ۳ داور ایران در سوپرلیگ جهانی این رشته بود. هر چند عده‌ای اعتقاد دارند این کار کوچکی بوده، اما به زودی شاهد این خواهیم بود که تعداد داوران ما در میادین بین‌المللی افزایش می یابد.

احمدی در ادامه افزود: در حال حاضر تمام تیم‌های ملی ما در اردو هستند و من خبر دارم که این اردوها با وجود مشکلات زیادی اما با تلاش فدراسیون صورت گرفته، مثلا یکی از معضلات همیشگی شیرجه ما ناهماهنگی در تمرینات بوده که در این چند ماه تمرینات با درایت مدیران و کادر فنی با نظم برگزار شده است.

مشاور عالی فدراسیون درباره بهترین شیوه مدیریتی برای پیشرفت گفت: سلطانی که در دوره‌های قبل مدیریتی فدراسیون شنا بسیار اذیت شده در این دوره به عنوان رییس کمیته فنی انتخاب شده، آیا این انتخاب، دادن کار به افراد خبره نیست؟ ما افراد حرفه‌ای در جامعه شنا کم نداریم که از بی‌مدیریتی‌های گذشته ناراحت هستند. باید کار را در ورزش به افراد نخبه سپرد و همین سپردن کارها به دست افراد نخبه باعثمی‌شود آینده روشنی در پیش رو باشد. جوان‌گرایی باید سرلوحه کار قرار بگیرد و نباید بگذاریم آنها با شکست و یا بی‌تدبیری شکسته و سرخورده شوند.

کاوه احمدی در پایان اظهار کرد: هر چه تا الان اتفاق افتاده بود تمام شده؛ این دولت و تفکرش رو به جلو است و وظیفه ما این است با نگاه حرفه‌ای و تدبیری که در ورزش انجام گرفته کمک کنیم ورزش قهرمانی و پهلوانی شکل بگیرد چراکه ما به ورزش ارزشی احتیاج داریم که قهرمانان آن بتوانند پرچم کشورمان را بالا ببرند و امیدوارم این تدبیر و امیدی که وجود دارد و کارهایی که در فدراسیون شنا انجام شده به سرانجامی معقول وخوب برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز